vraag

Lijst van opnames op app/web anders als op de setupbox (arris)

• 5 februari 2018
  • TV
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

TelAmersfoorter
In de app zie ik wel netjes alles opnames die gepland en opgenomen zijn, maar bij slechts een deel van de lijst verschijnt bij de setupbox. Een reset van de setupbox helpt niet.

Het valt mij ook op dat het selecteren van een serie uit de gids voor opname op de setupbox soms ook niet terugkomt in de lijst van geplande opnamen en dat er ook geen opname icoontje verschijnt in de tv-gids.

Wij zijn net een maand over op deze nieuwe apparatuur - jammer dat het niet goed werkt.

Aangezien deze opnamedienst extra kost - mag ook verwachten dat het goed werkt. Kortom - wat kan hier aangedaan worden ?

6 Reacties

Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +12
Hoi TelAmersfoorter, welkom op het forum. Hier moet ik even verder induiken waarom het niet helemaal soepel werkt. Wil je een screenshot plaatsen van de app en hoe je de opnames in de ontvanger ziet? Wil je je adresgegevens aanvullen in je profiel? Alvast bedankt!
TelAmersfoorter
Hierbij een foto van de tv en de app - je ziet dat Zomer in Zeeland niet voorkomt op tv en wel in de app. Ik had hetzelfde met "Dit was het nieuws" en "Zondag met Lubach", deze had ik echter al opgeschoond.

De TV lijst is volledig - loopt dus niet door op een andere pagina
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +12
Bedankt voor de foto's. Ik heb er niet direct antwoord op nu, maar ga er achteraan en kom erop terug bij je zodra ik reactie heb.
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +12
Hoi TelAmersfoorter, hoe heb je de opnames ingepland, via de app of via de ontvanger? Wil je je ontvanger eens resetten en laten weten wat voor resultaat dat geeft?
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +12
Hoi TelAmersfoorter, heb je mijn laatste bericht gezien? Ik hoor het graag van je.
TelAmersfoorter
De ene keer heb ik de app gebruikt de andere keer de ontvanger. Resetten van de ontvanger lost het niet op.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)