beantwoord

LG Magic Remote koppelen aan tv-gids

• 7 november 2019
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Hi!

ik heb mijn LG Magic remote gekoppeld aan het Arris kastje, het meeste werkt behalve de TV gids. Dan heb ik toch de witte Telfort afstandsbediening nodig voor de gids. Op de Magic Remote vindt hij geen digitale kanalen onder knopje guide (alleen antenne/kabel/satelliet).

Is het iemand gelukt om ook de TV gids van Telfort met de Magic Remote te tonen?

ik kom er wel via de … knop (AD/SAP) en dan Telfort - Programmagids - maar dat is zo omslachtig!

Veel dank!

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 november 2019, 15:56

Dag @Niksela. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je graag je LG Magic Remote wilt instellen voor je tv-ontvanger en dit in principe lukt, maar de tv-gids niet rechtstreeks te benaderen is. We hebben, binnen Telfort, een universele afstandsbediening die op al onze tv-ontvangers werkt. Ik moest daarom zelf ook even op onderzoek uit. Wil je eens proberen of het wel gaat als je bij het instellen kiest voor Motorola instellingen 3 of 4? Dat zou moeten werken. In dit topic op het KPN Forum staan ook nog een aantal andere suggesties. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Niksela. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Niksela. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je graag je LG Magic Remote wilt instellen voor je tv-ontvanger en dit in principe lukt, maar de tv-gids niet rechtstreeks te benaderen is. We hebben, binnen Telfort, een universele afstandsbediening die op al onze tv-ontvangers werkt. Ik moest daarom zelf ook even op onderzoek uit. Wil je eens proberen of het wel gaat als je bij het instellen kiest voor Motorola instellingen 3 of 4? Dat zou moeten werken. In dit topic op het KPN Forum staan ook nog een aantal andere suggesties. 

Reageer