beantwoord

Levert Telfort ook mini ca slot cards bij Digitenne

• 18 juli 2013
  • 3 reacties
  • 2219 keer bekeken

Badge
Hallo allemaal, hier een vraag waar de helpdesk van Telfort ‘wederom’ geen antwoord op kan geven. Ik heb een Digitenne abonnement bij KPN, ik heb daar meerdere smart cards bij. Een van die kaartjes is een "op een '' sim kaart  lijkende smartcard, deze is voor mijn PDVBT702 portable DVB-T lcd ontvanger met mini ca slot. Kan iemand mij vertellen of Telfort de smartcard kan leveren voor deze ontvanger, bij de helpdesk verwijzen ze telkens naar KPN, maar die sturen mij terug naar de niet-wetende Telfort klantenservices. De reden dat ik dit wil weten is dat ik mijn Digitenne abonnement over wil zetten naar Telfort (werkt in je voordeel??) hoop ik😕
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 18 juli 2013, 09:14

Digitenne wordt alleen technisch ondersteunt door KPN. Telfort is in deze alleen de facturerende instantie.

Oplossing is een smartcard van KPN zelf op maat knippen waarbij het risico voor eigen rekening is.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Digitenne wordt alleen technisch ondersteunt door KPN. Telfort is in deze alleen de facturerende instantie.
Oplossing is een smartcard van KPN zelf op maat knippen waarbij het risico voor eigen rekening is.
Badge
Knippen?,, ik heb er wel een paar liggen om te oefenen,,, goed idee, maar wel vreemd dat Telfort niet op de hoogte is van de mogelijkheden met digitenne..zo'n kaartje moeten ze toch kunnen leveren.
Digitenne is van KPN;alleen bij itv van Telfort wordt de abonnementskosten van KPN niet berekend, m.u.v. de huur van de ontvangers van KPN, tenzij eigen koopontvangers; zaak is dus, gelijke naam en adres bij KPN en Telfort; comclusie: KPN digitenne niet opzeggen en een kale simkaart is voor KPN en misschien is de sim uit te knippen uit de grote kaart? Ik ben net begonnen, dus ik sta niet voor 100 % in voor deze reactie!

Reageer