Van Telfort heb ik netjes het installatiepakket gekregen, echter de monteur die het aansluit snapt er echt helemaal niks van de afspraken die gemaakt zijn met Telfort. De 2e ontvangen wilde ik zelf wel aansluiten met een kabel die Guidion zou leveren, echter wordt er dus niks geleverd door Guidion.
De kabel kun je zelf kopen zei de monteur. Ik verwees naar de handleiding van Telfort want daarin staat:
"er wordt een kabel tot max 20 meter geleverd". NIET DUS!!!
Nu zit ik met een ontvanger die ik niet kan aansluiten.
Fijne service van Guidion.
Guidion bedankt!
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
Beste antwoord door Natasja - Telfort
Dag @marigo2 . Van harte welkom hier en goed dat je dit meldt. Er zit geen kabel van 20 meter standaard inbegrepen in het installatiepakket, dat klopt. Wel is het inderdaad zo dat bij installatie door een monteur tot twintig meter kabel per tv is inbegrepen in de installatie. De monteur trekt die kabel(s) kosteloos door. De monteur hoort die kabels in principe gewoon bij zich te hebben. Ik lees dat je inmiddels contact hebt gehad en mijn collega heeft voorgesteld de kosten van de kabel te vergoeden. Dat lijkt mij ook een prima oplossing.
Ik kan eventueel nog wel een melding maken bij Guidion, mocht je dat prettig vinden. Zou je in dat geval je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.
Bekijk reactie
Ik kan eventueel nog wel een melding maken bij Guidion, mocht je dat prettig vinden. Zou je in dat geval je profiel kunnen aanvullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.