beantwoord

Levering extra tv-ontvanger

• 29 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Kunnen jullie kijken wanneer mijn extra ontvanger geleverd wordt?
Ik heb een extra ontvanger aangevraagd, maar tot op heden is deze nog niet geleverd. In mijn abonnement overzicht staat de wijziging al wel verwerkt.
Ik heb al wel twee nieuwe ontvangers ontvangen voor mijn oude Motorola ontvangers, maar de nieuwe dus nog niet.

Alvast bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet, Micha
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 2 september 2019, 13:01

Oké, duidelijk! Mijn excuses dat er maar één tv-ontvanger bij je is bezorgd, waar het er twee hadden moeten zijn. Ik heb nu een nieuwe aanvraag voor je gedaan. Binnen 5 werkdagen wordt de tv-ontvanger bij je thuis bezorgd.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @MitchAngelo73. Van harte welkom hier. Wat jammer dat je jouw nieuwe tv-ontvanger nog niet hebt ontvangen. Ik zie inderdaad dat je die 20 augustus hebt aangevraagd. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat je je afvraagt waar die blijft. Voor zover ik kan zien is de derde tv-ontvanger 21 augustus bezorgd. Wel zie ik dat er op dit moment een Arcadyan en Arris tv-ontvanger zijn aangemeld in het systeem. Je had 16 augustus (ter vervanging van je Motorola tv-ontvangers) twee tv-ontvangers bezorgd moeten krijgen. Zat er maar één ontvanger in het pakket?
Reputatie 1
Hoi Natasja,

Klopt. Ik heb 1 ontvanger gekregen. Dit had ik gemeld, maar toen vertelde ze me dat er al een onderweg was.
Maar waarschijnlijk is dat de 3e ontvanger geweest.

Heeft elkaar gekruist. Maar nu mis ik dus een ontvanger.
Ik zou deze heel graag nog ontvangen.

Met vriendelijke groet, Micha
Reputatie 7
Badge +9
Oké, duidelijk! Mijn excuses dat er maar één tv-ontvanger bij je is bezorgd, waar het er twee hadden moeten zijn. Ik heb nu een nieuwe aanvraag voor je gedaan. Binnen 5 werkdagen wordt de tv-ontvanger bij je thuis bezorgd.
Reputatie 1
Super! Dank je wel.
Reputatie 7
Badge +9
Geen enkel probleem, @MitchAngelo73. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer