last van haperend , stotterend blokjes beeld.

• 17 september 2015
  • 5 reacties
  • 361 keer bekeken

Badge +1
ik heb op 2 televisie kastjes ( arcadyan ) haperend - stotterend , blokjes beeld op alle kanalen ook opgenomen programma,s sinds dinsdag .
dit krijg ik alleen weg als ik mijn als ik mijn experia box reset en dat heb ik al diversen keren moeten doen
volgens mij is dit niet de bedoeling.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +1
nu weer de experiabox moeten resetten alle 2 de tv kasjes deden het niet meer.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo martin, excuses voor de late reactie. Het constant resetten van het modem is niet de bedoeling. Zodra het probleem zich weer voordoet dan wil ik je vriendelijk verzoeken om het modem een harde reset te geven. Dit doe je door het resetgaatje aan de achterkant van het modem 30 seconden ingedrukt te houden totdat het powerlampje begint te branden. Mocht het probleem hiermee niet zijn verholpen dan lees ik dit graag van je.
Badge +1
Hoi Stephen ,
Dat had ik al gedaan en gisteravond had ik weer het zelfde probleem weer geen tv op de 2 tv kastjes
voor de rest doet alles het gewoon.

Groet Martin
Reputatie 8
Badge +16
Beste Martin, bedankt voor je reactie. Zou je de harde reset nogmaals kunnen uitvoeren? Ik zie deze namelijk niet staan in het systeem. Kun je mij daarbij ook het tijdstip kenbaar maken waarop je de harde reset hebt uitgevoerd. Mocht het probleem zich dan nog steeds voordoen graag de TV-ontvangers aansluiten op de andere poortjes op het modem en testen met andere UTP kabels. Laat je even weten of deze handelingen een verbeterd resultaat hebben opgeleverd?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martin, wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik ga ervan uit dat je geen haperend en blokkerig beeld meer ervaart. Mocht dit wel het geval zijn dan verneem ik het graag van jou in een nieuw topic. Hierbij plaats ik een slotje op dit topic.