beantwoord

Langdurige storing tv / internet glazvezel

• 8 september 2016
  • 7 reacties
  • 171 keer bekeken

Goedemiddag Telfort,

Mijn eerste topic.

Mijn moeder (72jaar) is al heel erg lang klant bij U bedrijf.
Ze heeft glasvezel met internet.

Al geruime tijd heeft ze storing televisie en internet, dit is al maanden bezig.
Ik heb diverse keren gebeld voor een oplossing.
Zonder succes.

Daarom deze laatste poging.

Ze maakt nog gebruik van het oude netwerk glasvezel.
Mijn maat gebruikt het nieuwe netwerk zonder storing, die woont 400 meter verder.

Kan mijn moeder op het nieuwe netwerk aangesloten worden?

Graag wil mijn moeder compensatie betreffende de maanden storing.

icon

Beste antwoord door Clifton 6 oktober 2016, 22:15

Probleem vanaf 3 okt 2016 opgelost Zit op het nieuwe net werk en heb geen storingen meer gehad hopelijk nooit meer 🙂 yeahhh
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Beste Telfort,

Kunt u me bellen?
Of kan ik hier afspreken dat mijn moeder zo snel mogelijk op het andere netwerk gekoppeld kan worden?

Zoals ik al eerder vermelde heeft me moeder er echt last van een storend beeld.

MVG Clif
Probleem vanaf 3 okt 2016 opgelost Zit op het nieuwe net werk en heb geen storingen meer gehad hopelijk nooit meer 🙂 yeahhh
We hebben allen mogelijk heden nagelopen.

Het vreemde is, dat naar 20:00 uur er geen probleem is.
Mijn moeder kan dan gewoon zoals het hoort Televisie kijken.
Overdags is dit niet mogelijk.
Dit geldt ook voor het internet.

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Clifton,

Wat naar dat je moeder al zo'n tijd last heeft van haperend beeld. Dat schiet inderdaad niet op!

Het is niet per se zo deze storingen zich niet voordoen als je overstapt op een ander contract. Het probleem kan worden veroorzaakt door iets wat zich in het huis van je moeder bevindt. Maar, om een antwoord te geven op je vraag: ja, dit kan. Je kunt het contract om laten zetten zodat het wordt overgezet op een ander contract/verbinding. Een nadeel is alleen dat je moeder dan geen analoge tv/DVB-c meer kan kijken. Dit wordt namelijk niet geleverd bij het nieuwe abonnement.

Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Clifton,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je een reactie gegeven. Wil je daar eens naar kijken?

Dank je wel. 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Clifton!

Bedankt voor je reactie!

Zeer fijn om je om te lezen dat het nu allemaal goed werkt na de omzetting: daar ging het immers om! Veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hi Clifton!

Bedankt voor je reactie en mijn excuses voor mijn late antwoord.

Om je moeder op het 'andere netwerk' aangesloten te krijgen, moet er inderdaad even gebeld worden. Kun je de postcode, huisnummer, 06-nummer en e-mailadres naar mij sturen in een privébericht? Ik pak het dan verder voor je op en zal het vragen aan mijn collega's.

Alvast dank!