beantwoord

Laatste maanden erg slecht beeld bovenste helft tv

• 3 februari 2017
  • 9 reacties
  • 461 keer bekeken

Hoi Telfort,

Sinds een maand of 3 hebben wij op willekeurige momenten erg slecht beeld aan de bovenste helft van het scherm. Na resetten van zowel de Experia box als het iTV kastje was het in het begin vrij snel opgelost en hadden we er geen last meer van. Maar steeds vaker komt het weer terug. We hebben nu het kastje ook al helemaal hard gereset en terug gezet naar fabrieksinstellingen. Maar helaas. We hebben de HDMI kabel eens verwisseld, de tv instellingen gereset, de internetkabel vervangen en helaas werkt het allemaal niet.

Wat we zien is dat de bovenste helft dubbel beeld geeft en de bewegingen niet goed weer geeft. Ghosting heet dat volgens mij en het is behoorlijk irritant. Maar het rare is dat het dus alleen bij de bovenste helft gebeurd. En de laatste tijd steeds vaker.

Ons kastje is inmiddels 4,5 jaar oud. Is dit een bekend probleem bij jullie en zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden?
Graag horen we van u, tv kijken word minder leuk zo haha.
icon

Beste antwoord door Michael 10 februari 2017, 11:44

Hi Jasper,

Je geeft aan dat het inmiddels is verholpen door middels een telefoontje naar een collega; top!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Lijkt er inderdaad op dat de tv ontvanger aan het eind van zijn latijn is, de snelste manier om aan een nieuwe ontvanger te komen is bellen met de klantenservice
Lijkt er inderdaad op dat de tv ontvanger aan het eind van zijn latijn is, de snelste manier om aan een nieuwe ontvanger te komen is bellen met de klantenservice

Bedankt. Ik zal vanmiddag eens bellen. Of iemand van Klantenservice moet nu meelezen 😛
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jasphur,

Heel goed dat je een topic hebt aangemaakt!

Aangezien je al de zaken al hebt uitgesloten die nodig zijn om de oorzaak bloot te leggen, vermoed ook ik dat de ontvanger niet meer doet wat het moet doen. Ik wil 'm graag voor je vervangen voor een nieuwe. Wil je je volledige adresgegevens en 06-nummer in een privébericht kenbaar maken? Ik pak het dan verder op voor je.

Ik zie uit naar je reactie.
Hoi Jasphur,

Heel goed dat je een topic hebt aangemaakt!

Aangezien je al de zaken al hebt uitgesloten die nodig zijn om de oorzaak bloot te leggen, vermoed ook ik dat de ontvanger niet meer doet wat het moet doen. Ik wil 'm graag voor je vervangen voor een nieuwe. Wil je je volledige adresgegevens en 06-nummer in een privébericht kenbaar maken? Ik pak het dan verder op voor je.

Ik zie uit naar je reactie.

Zie privebericht. Het is opgelost.

We ontvangen een nieuwe. Bedankt voor de snelle service.
Hoi Michael. Toch nog even een berichtje na. We hebben de ontvanger ontvangen. Maar nu zijn de hd zenders verdwenen. Ik heb al geprobeerd de utp kabel van poort te wisselen en de router en het itv kastje gereset maar ik kan ze nergens vinden. Het kastje zegt dat ik contact moet opnemen met se klanten service. Dus bij dezen. Haha.

Mvg Jasper
Reputatie 8
Badge +17
De HD zenders moeten eerst van je oude ontvanger ontkoppeld worden en dan door Telfort op je nieuwe ontvanger worden geactiveerd, niets verontrustends dus.
Je kunt ook op zondagen bellen met de klantenservice tot 16.00 uur met vragen over iTv of wachten tot na het weekend als webcare weer aanwezig is.
Ja ik zag het verder op het forum inderdaad. Misschien handig als Telfort dat in de toekomst in hun handleiding erbij vermelden haha.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jasper,

Dank voor je bericht. Ik heb je een reactie gegeven. Wil je daar eens naar kijken alsjeblieft?

🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hi Jasper,

Je geeft aan dat het inmiddels is verholpen door middels een telefoontje naar een collega; top!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.