beantwoord

Laaste tijd veel storing

• 29 maart 2019
  • 2 reacties
  • 263 keer bekeken

Badge
Sinds KPN bekend heeft gemaakt dat Telfort verdwijnt ondervind ik veel meer storingen dan voor heen. Ik erger me er mateloos aan. Ik sta op punt om over te stappen naar een andere aanbieder. Ik zit hier maar met 1 ontvanger terwijl je bij KPN twee krijgt. En betalen voor een tweede ontvanger echt niet. Ik vind dit heel slecht. DVB c is er ook al uit gesloopt. Het is echt een geld kwestie geworden. Ga terug naar je biedt een signaal aan voor je hele gezin in plaats van alles de nek omdraaien en per ontvanger extra geld vragen. We zitten hier niet op te wachten. We betalen voor internet tv telefoon data extra en dan nog per persoon extra ontvanger dit gaat nergens over.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 april 2019, 10:22

Hallo @harrieboormans, de storingen staan gelukkig los van de overgang naar KPN maar ik ben het natuurlijk met je eens dat storingen vervelend zijn. Wij willen natuurlijk ook geen storingen en we werken hard om ze te voorkomen. Als ze toch voorkomen doen we ons best om deze zo snel mogelijk weer op te lossen.
Bij de overgang naar de nieuwe pakketten verandert er inderdaad het een en ander. In dit topic wordt daar alles over uitgelegd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Er zijn diverse goed vergelijkingssites om een keuze te maken, belangrijk is om ook de klantervaringen eens te lezen welke horen bij de provider die men aan klikt dan wordt je niet vrolijk vaak heel negatief.

Belangrijk is ook verder te kijken dan de aanbiedingsperiode, de tijd dat men volledig gaat betalen is veel belangrijker en welke verbindingsvorm kies je, zelf heb ik een voorkeur voor glasvezel gevolgd door kabel en dan pas koper.

Analoog zal hoe dan ook in de toekomst gaan verdwijnen wat men er ook van vind, ik ben geen klant bij Telfort wel overwogen bij mijn keuze toen ik ging verhuizen maar te duur en hoorde bij KPN en daar ben ik absoluut geen fan van, na de laatste verandering is Telfort juist heel erg duur geworden als men naar de prijs kijkt en wat je krijgt vergeleken bij concurrenten.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @harrieboormans, de storingen staan gelukkig los van de overgang naar KPN maar ik ben het natuurlijk met je eens dat storingen vervelend zijn. Wij willen natuurlijk ook geen storingen en we werken hard om ze te voorkomen. Als ze toch voorkomen doen we ons best om deze zo snel mogelijk weer op te lossen.
Bij de overgang naar de nieuwe pakketten verandert er inderdaad het een en ander. In dit topic wordt daar alles over uitgelegd.

Reageer