beantwoord

Kunnen er twee TV-ontvangers op één poort van het modem worden aangesloten?

• 9 april 2013
  • 4 reacties
  • 2303 keer bekeken

Ik zit al de halve ochtend het forum door te spitten, maar ik kan mijn specifieke vraag niet vinden, dus dan tóch maar een nieuw onderwerp :-)

In de handleiding staat dat de eerste TV-ontvanger op poort 4 van het Telfort modem moet worden aangesloten, en de tweede op poort 3.

Maar mijn vraag is als volgt: kunnen twee insteractieve TV-ontvangers door middel van een netwerkswitch op één poort (poort 4 dan, waarschijnlijk?) van het Telfort modem worden aangesloten? Bijvoorbeeld als de afstand van het modem naar beide TV's groot is, maar de onderlinge afstand tussen de TV's klein? Op die manier zou dat dan een hele lange kabel schelen.

Schemaatje zoals ik 't dan voor me zie:

Modem -> netwerkkabel in poort 4 -> switch -> 2 x netwerkkabels naar twee interactieve TV-ontvangers

Alvast bedankt voor uw reactie!
icon

Beste antwoord door martijnh82 9 april 2013, 12:37

Dat is mogelijk, ik heb het ook op deze manier aangesloten.

Op beide ontvangers kan naar verschillende zenders gekeken worden, zodra je de tweede ontvanger (voor de eerste keer) aansluit wordt gevraagd om het abonnementsnummer en PIN-code.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als het al kan dan kun je op beide ontvangers alleen dezelfde zender tegelijk zien en moet je per kastje een pincode ingeven of heb ik dat laatste mis
Badge
Dat is mogelijk, ik heb het ook op deze manier aangesloten.

Op beide ontvangers kan naar verschillende zenders gekeken worden, zodra je de tweede ontvanger (voor de eerste keer) aansluit wordt gevraagd om het abonnementsnummer en PIN-code.
Dank voor je reactie! Blij dat het mogelijk is! 🆒
Reputatie 4
Badge +3
@zazu,

Het goede antwoord is inderdaad door martijnh82 gegeven. :)

Ik sluit het topic hierbij.

Henk