beantwoord

Krakend geluid en zwart beeld bij het zappen

• 28 juni 2018
  • 6 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
@Telfort Sinds een week of 4-5 heb ik bij het zappen van de ene naar de andere zender een krakend geluid en ook een zwart beeld , dat zwarte beeld is soms na 2 seconden weg en kan ook 6-8 seconden zijn voordat je na dit zwarte beeld weer een gewoon beeld krijgt.
Het is volkomen willekeurig wat het tijdstip betreft of welke zender(s).
Wat ik inmiddels al zelf gedaan heb:
Software vd ontvanger verwijderd en opnieuw geladen ,
Kabels , aansluitingen , HDMI kabels , andere TV ingang , kabel van modem naar tv ontvanger ander poort op modem gebruikt allemaal nagelopen dit geeft geen enkele verbetering.
Alles is bekabeld aangesloten en de verbinding is ruim 40-50Mb
icon

Beste antwoord door jimny 28 juni 2018, 14:04

Heb je de tv ontvanger ook teruggezet naar de fabrieksinstellingen, zo ja dan denk ik dat je aan een nieuwe ontvanger toe bent, zet in je forumprofiel je klantnummer zodat webcare weet wie je bent als ze besluiten om je ontvanger te vervangen
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je de tv ontvanger ook teruggezet naar de fabrieksinstellingen, zo ja dan denk ik dat je aan een nieuwe ontvanger toe bent, zet in je forumprofiel je klantnummer zodat webcare weet wie je bent als ze besluiten om je ontvanger te vervangen
Reputatie 2
Badge +2
Hoi jimny , bedankt voor je reactie
Naar fabrieksinstellingen terugzetten had ik (nog) niet gedaan , dat vond ik "vroeger" echt een drama omdat je daarna nog veel moest aanpassen.
Net de de fabrieksinstellingen teruggezet , na de herstart even finetuning gedaan .
Daarna toch alsnog de software opnieuw verwijderd.
De TV ontvanger is de Arcadyan HMB 2260 , het kan zelfs zijn dat deze nog uit het pilot gebeuren van jaren geleden stamt, ( toen mochten de deelnemers deze na afloop van de pilot behouden ) maar dat weet ik niet zeker meer. Verder beginnen de HD zenders vanaf kanaal 1.
Mijn klantnummer stond al in het forumprofiel ( zag ik net pas ... ) Ik hou je op de hoogte, nogmaals bedankt
Reputatie 8
Badge +7
Hallo sheepxp, wat vreemd dat je en krakend geluid hoort. Heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen geholpen? Ik hoor dit graag van je.
Reputatie 2
Badge +2
@Stephen - Telfort
Hoi Stephen , sinds het terugzetten naar de fabrieksinstellingen lijkt het probleem ook over.
Nu maar hopen dat het zo blijft.
De tip van jimny heeft geholpen waarvoor dank 🆒
Reputatie 8
Badge +17
@Stephen - Telfort
Hoi Stephen , sinds het terugzetten naar de fabrieksinstellingen lijkt het probleem ook over.
Nu maar hopen dat het zo blijft.
De tip van jimny heeft geholpen waarvoor dank 🆒

Dat is mooi dat het terugzetten naar de fabrieksinstellingen heeft geholpen , dan is dit probleem ook weer opgelost
graag gedaan
Reputatie 8
Badge +7
Fijn dat het heeft geholpen. Mocht het probleem toch weer de kop opsteken laat dan een reactie achter in dit topic. 🙂

Reageer