beantwoord

KPN vernieuwt iTV-app; Telfort ook?

• 22 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 724 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +3
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-vernieuwde-itv-app-kpn-426914

Mogen we dit bij de dochter ook verwachten? :8
icon

Beste antwoord door Michael 28 oktober 2016, 11:37

Reacher,

Mijn vermoedens zijn bevestigd! Telfort zal zeer binnenkort ook 'n vernieuwde app gaan lanceren. Wanneer dit precies gaat gebeuren is nog niet bekend omdat men op dit moment nog bezig is met de ontwikkeling hiervan. Je mag er vanzelfsprekend vanuit gaan dat we dit breeduit gaat mededelen op diverse kanalen!

Dank voor je bericht! 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Ha die Reacher,

Spijkers met koppen sla je! Het is goed mogelijk dat wij in de slipstream van KPN meegaan. Zekerheid heb ik alleen niet. Ik zal een balletje opwerpen bij mijn collega's, die weten hier zeker een antwoord op. 🆒

Hou nog even vol, ik kom erop terug!
Reputatie 8
Badge +2
Reacher,

Mijn vermoedens zijn bevestigd! Telfort zal zeer binnenkort ook 'n vernieuwde app gaan lanceren. Wanneer dit precies gaat gebeuren is nog niet bekend omdat men op dit moment nog bezig is met de ontwikkeling hiervan. Je mag er vanzelfsprekend vanuit gaan dat we dit breeduit gaat mededelen op diverse kanalen!

Dank voor je bericht! 🙂
Reputatie 1
2 maanden geleden wordt gemeld dat de vernieuwde app binnenkort beschikbaar zou zijn. Het is nu bijna Januari en nu is de grote vraag: Waar is de vernieuwde app? Tv app werkt nog steeds niet en crashed direct.....
Badge
Ik ben met je eens dat zeer binnenkort iets anders is dan 2 maand of langer wachten.

Nu werkt de app bij mij perfect (op LG G4 nog op Android 6, nieuwe 7/Nougat komt pas rond februari/maart en daar loopt Telfort iTV app niet op begreep ik), maar een update van Telfort zou wel wenselijk zijn.
Reputatie 8
Badge +2
Excuses voor de late terugkoppeling.

Hoe het er nu uitziet, moet het haalbaar zijn om begin februari 'live' te gaan met de vernieuwde app. Goed nieuws? Dat dacht ik. 🙂

Reageer