KPN Digitenne kosten €12,52 i.p.v. € 4,-

• 12 april 2012
  • 15 reacties
  • 4181 keer bekeken

Badge
Hallo,

Tot mijn grote verbazing is er deze maand (eerste maand) €12,52 i.p.v. de afgesproken €4,- van mijn rekening afgehaald. De kosten van digitenne zouden namelijk €4,- zijn i.c.m. het Telfort interactieve tv pakket.

Ik heb vaker over dit probleem gelezen en wil het probleem graag zo snel mogelijk opgelost hebben.

Met vriendelijke groet,

Chris

15 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Bezoek,

Dat is inderdaad erg vervelend. Staat het Digitenne-abonnement op exact dezelfde gegevens als uw Telfort Internet-contract? Dan kan ik dit zo snel mogelijk voor u in orde maken.

Henk
Badge
Dank voor de snelle reactie.

Ik heb KPN digitenne tegelijkertijd telefonisch bij jullie afgesloten toen ik Telfort interactieve tv afsloot. Een aantal weken geleden heb ik zelfs een brief van KPN gekregen dat ik ook op het digitenne systeem gratis Eredivisie Live erbij krijg omdat ik het pakket heb afgesloten op het Telfort interactieve tv abonnement.

Het is daarom dus ook zo dat de gegevens van het digitenne-abonnement exact hetzelfde zijn als de gegevens van het Telfort-internet contract.

Kunt u a.u.b. deze administratieve fout zo spoedig mogelijk oplossen?

Met vriendelijke groet,

Chris
Reputatie 4
Badge +3
@Bezoek,

De laatste factuur die u heeft gekregen heeft meerdere maanden op de factuur staan, waardoor het bedrag hoger ligt. Digitenne gaat vanaf de volgende maand €4 in rekening brengen. :)

Henk
Badge
Hallo Henk,

Dat kan niet kloppen want ik heb KPN Digitenne nog maar 1 maand. Het moet dus gewoon €4,- zijn.

Hoor graag van u.

mvg,

Chris
Badge +4
Je betaalt vooruit, dus kan het wel meer dan 4 euro zijn.
Badge
Het geincasseerde bedrag is €12,52. Het kan dus nooit 3 keer het €4,- bedrag (voor 3 maanden) zijn want dan zou het precies €12,- moeten zijn.
Ook was de deal dat er geen aansluitkosten of iets dergelijks in rekening gebracht zouden worden.

Vraag me toch af hoe de vork precies in zijn steel zit.....
Badge +4
Staan er geen precieze data bij op de factuur?? Dan wordt vaak duidelijk uit welke perioden en kosten het abo is opgebouwd.
Badge
Ik heb helaas geen factuur van KPN. Ik heb geen factuur via de post ontvangen en denk dat ik deze ook niet zal ontvangen Ik heb ook geen inlog gegevens van KPN want ik heb de deal via Telfort over de telefoon afgesloten toen ik ook Telfort interviactieve tv bestelde.
Reputatie 4
Badge +3
De data zal later in te zien zijn, het wordt op dit moment uitgezocht bij Digitenne en zodra hier meer informatie over bekend is, hoort u dit uiteraard van mij. :)

Henk
Badge
De data zal later in te zien zijn, het wordt op dit moment uitgezocht bij Digitenne en zodra hier meer informatie over bekend is, hoort u dit uiteraard van mij. :)

Henk

Bedankt, ik wacht geduldig af !
Badge
Is er al nieuws betreft mijn digitenne rekening?

Chris
Badge
Telfort medewerkers???? Graag antwoord op mijn vraag....
Badge
Is hier inmiddels al meer informatie over bekend?
Badge
Bericht verwijderd.
Reputatie 4
Badge +3
@Bezoek,

Net de helpdesk van Digitenne gebeld en hier werd aangegeven dat er geen abonnementskosten in rekening worden gebracht op uw adres.

Er is 20-06-2012 een rekening opgemaakt, waar u €18 op terug krijgt. De abonnementskosten worden niet doorberekend en ook Eredivisie Live wordt niet in rekening gebracht.

Henk

Reageer