beantwoord

Korting op Pluspakket gemist

• 25 november 2019
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

Badge

Beste,

Ik ben ondertussen overgestapt van Telfort naar KPN.

Vanaf 14/8 heb ik een mobiel internet abonnement bij KPN.

En ik had tot 31 septermber een Internet/TV abonnement bij Telfort.

Gedurende de periode 14/8 tot 31/9 had ik daarom recht op het gratis pluspakket.

Dit pluspakket is echter wel in rekening gebracht.

Graag dit te veel betaalde crediteren.

Alvast bedankt

Groet

Rachel

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 november 2019, 13:32

@arnerachel Hoi Rachel, ik begrijp dat je onlangs overgestapt bent van Telfort naar KPN, en dat je korting gemist hebt op het Pluspakket. Goed dat je dit aangeeft!

Ik heb hier toevallig gisteren met mijn collega Bart van het KPN forum naar gekeken. Hij heeft je een uitgebreid antwoord gegeven in je topic op het KPN forum, daar sta ik helemaal achter en heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen. Ik ga er vanuit dat het zo duidelijk is, maar laat het gerust weten mocht je nog vragen hebben.

Bekijk reactie

3 reacties

Volgens mijn agenda heeft september maar 30 dagen.:thinking:

Badge

Klopt dus tot 30 sept. Gaat er in ieder geval om tot het einde van de maand.

Reputatie 8
Badge +11

@arnerachel Hoi Rachel, ik begrijp dat je onlangs overgestapt bent van Telfort naar KPN, en dat je korting gemist hebt op het Pluspakket. Goed dat je dit aangeeft!

Ik heb hier toevallig gisteren met mijn collega Bart van het KPN forum naar gekeken. Hij heeft je een uitgebreid antwoord gegeven in je topic op het KPN forum, daar sta ik helemaal achter en heb ik eigenlijk niets aan toe te voegen. Ik ga er vanuit dat het zo duidelijk is, maar laat het gerust weten mocht je nog vragen hebben.

Reageer