beantwoord

Koppelen witte afstandsbediening (D3) aan Sharp Aquos 40BG5E

• 4 juni 2020
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Het koppelen lukt niet na heel veel codes te geprobeerd te hebben. 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 11 juni 2020, 11:34

Hoi @Silvia1972, lastig dat het niet lukt om de afstandsbediening in te stellen. Je hebt veel code's geprobeerd zeg je, maar nog zonder succes dus. Ik weet niet welke code's je hebt geprobeerd, maar ik heb mogelijk nog een paar opties die je kunt proberen.

Voor de Aquos modellen van Sharp werkt een van deze code's vaak:

• 716

• 181

• 463

• 9073

• 9074

Mocht het die code's niet gelukt zijn, kan je ook een van deze algemene code's voor Sharp proberen:

• 185

• 181

• 716

• 9073

• 463

Als het ook daarmee niet lukt is er nog een laatste optie, dat is code 20 gebruiken. Dat is een algemene code die alle mogelijke merken en modellen langsgaat totdat er iets gevonden is dat werkt. Daardoor kunnen de stappen met deze code langer duren dan met bovenstaande opties. 

Is het met een van deze code's gelukt om de afstandsbediening op het tv toestel in te stellen?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Silvia1972, lastig dat het niet lukt om de afstandsbediening in te stellen. Je hebt veel code's geprobeerd zeg je, maar nog zonder succes dus. Ik weet niet welke code's je hebt geprobeerd, maar ik heb mogelijk nog een paar opties die je kunt proberen.

Voor de Aquos modellen van Sharp werkt een van deze code's vaak:

• 716

• 181

• 463

• 9073

• 9074

Mocht het die code's niet gelukt zijn, kan je ook een van deze algemene code's voor Sharp proberen:

• 185

• 181

• 716

• 9073

• 463

Als het ook daarmee niet lukt is er nog een laatste optie, dat is code 20 gebruiken. Dat is een algemene code die alle mogelijke merken en modellen langsgaat totdat er iets gevonden is dat werkt. Daardoor kunnen de stappen met deze code langer duren dan met bovenstaande opties. 

Is het met een van deze code's gelukt om de afstandsbediening op het tv toestel in te stellen?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Silvia1972, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt om jouw afstandsbediening te koppelen?

Reageer