beantwoord

Komen er updates voor de Amino?

• 27 december 2017
  • 10 reacties
  • 224 keer bekeken

Is deze update van 13 december ook voor de Amino A140 bedoeld?
Ik zie namelijk met de Amino A140 na geupdate te hebben geen enkel verschil bij uitzending gemist, ook net qua graphics.
Als ik uitzending gemist bekijk is het nog steeds niet denderend.
We hebben het pluspakket.

Groet W.F.Wolters
icon

Beste antwoord door Wieger DB 28 december 2017, 15:47

Hoi w0660939, goed punt. De Amino ontvangers zijn niet in deze update meegenomen. Dat heb ik in de tekst even aangepast. Had ik niet goed bij stil gestaan. Excuses hiervoor. De update van Begin Gemist stond los van deze update en heb ik daar niet in meegenomen. Mochten er nog updates komen, dan zal ik dat met jullie delen. Dit krijg ik door van de ontwikkelaars.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 2
Je kunt nu in de gids (guide) 1 week terug kijken met een Amino settopbox. Zelfs bij een 540 werkt het.

Telfort vergeet dit alleen te vermelden in de update info. Voor de zwarte AB krijg je sowieso weinig info.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi w0660939, goed punt. De Amino ontvangers zijn niet in deze update meegenomen. Dat heb ik in de tekst even aangepast. Had ik niet goed bij stil gestaan. Excuses hiervoor. De update van Begin Gemist stond los van deze update en heb ik daar niet in meegenomen. Mochten er nog updates komen, dan zal ik dat met jullie delen. Dit krijg ik door van de ontwikkelaars.
Reputatie 2
Grappig,
Dus het beste antwoord is geen antwoord?
Hoi,

Bij welk pakket kan je wel inn betere beeldkwaliteit terug kijken?
Mischien is je Amino slecht aan het worden en hoe heb je deze aangesloten en wat voor tv?
Hier met een Samsung full hd via hdmi als ik dan via kiezen en kijken naar gemist ga ziet het beeld er prima uit.
Grappig,
Dus het beste antwoord is geen antwoord?
if it ain't broke don't fix it. Met de introductie van het terug kijken ben ik al blij. De enige verbetering zou het maken van een voorkeurs lijst zijn en dat is voor geen enkel model nog mogelijk.
Reputatie 2

……
Met de introductie van het terug kijken ben ik al blij.……

Ik ben er ook heeel blij mee. Des te opmerkelijker is het dat Telfort er geen reuring aan geeft, terwijl ze er ook moeite voor hebben gedaan. Zo gaan de meeste klanten er geen gebruik van maken en krijgen ze nooit het compliment/bedankje dat ze verdienen. Maar bij deze:

bedankt Telfort voor de terugkijk optie. 🙂
Dat is genoemd in de laatste nieuwsbrief.
Reputatie 2
Oeps, dat had ik niet gezien. Staat er idd
Reputatie 7
Badge +7
Hoi,

Bij welk pakket kan je wel in betere beeldkwaliteit terug kijken?

Dit kan bij ons nieuwe glasvezelpakket. Als je op de link klikt, dan zie je een overzicht van de verschillen. Bij ons nieuwe glasvezelpakket maken wij gebruik van een ander TV platform en andere TV ontvangers.

Reageer