beantwoord

Knoppen op afstandsbediening werken niet meer

• 10 december 2019
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Telfort

De knoppen op mijn afstandsbediening werkt niet meer, Is het mogelijk om een nieuwe te krijgen

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie en titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Namaste48 11 december 2019, 17:04

Compliment voor Telfort

Gisterenavond om 19.00uur gebeld en vanmiddag al mijn nieuwe afstandsbediening gekregen.

Even ingesteld en ik kan weer tv kijken.

Bedankt

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Namaste48, welkom bij ons op het forum. Als knoppen niet meer werken is het lastig kijken inderdaad. Welke knoppen werken er precies niet meer? Als het bijvoorbeeld de volumeknoppen zijn kan het zijn dat de afstandsbediening opnieuw moet worden afgesteld op het tv toestel. Zijn het die specifieke knoppen en werkt het daarmee? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 1

Bedankt voor het antwoord. het zijn ook de cijferknoppen.

Ik heb gisteren telefonisch kontakt gehad met een medewerker en als het goed is krijg ik een nieuwe toegestuurd.

Reputatie 8
Badge +11

De cijferknoppen kunnen niet apart ingesteld worden @Namaste48, het vervangen van de afstandsbediening is dan de volgende stap inderdaad. Laat je weten hoe het met de nieuwe afstandsbediening gaat?

Reputatie 1

Compliment voor Telfort

Gisterenavond om 19.00uur gebeld en vanmiddag al mijn nieuwe afstandsbediening gekregen.

Even ingesteld en ik kan weer tv kijken.

Bedankt

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed @Namaste48, dat ging snel en alles werkt weer voor je begrijp ik. Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer