beantwoord

Knopje tv-ontvanger reageert niet goed

• 2 juli 2020
  • 6 reacties
  • 87 keer bekeken

Mijn tv ontvanger kan ik niet goed aan/uit zetten. Het aan/uit knopje lijkt te blijven hangen.

Ik zou graag een nieuwe willen.

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 juli 2020, 08:12

Goedemorgen @Pieter de Bruijn, het is natuurlijk niet ideaal als de tv-ontvanger niet optimaal werkt en de standby knop op de bovenkant het niet doet. Ik zorg ervoor dat er een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op komt. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen.

Laat je hier in jouw topic weten of alles is gelukt en weer goed werkt?

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Welke tv ontvanger heb je precies en gaat het om de schakelaar achterop de tv ontvanger of de knop bovenop de tv ontvanger en reageert de ontvanger nog wel via de afstandsbediening

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Pieter de Bruijn, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom!

Dat klinkt niet heel handig. Net als jimny ben ik wel benieuwd om welk knopje het gaat, het knopje bovenop de tv-ontvanger of de schakelaar op de achterkant? En werkt alles wel goed via de afstandsbediening? 

Knopje bovenop de HMB2260

Reactietijd tussen ontvanger en tv duurt lang

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Pieter de Bruijn, het is natuurlijk niet ideaal als de tv-ontvanger niet optimaal werkt en de standby knop op de bovenkant het niet doet. Ik zorg ervoor dat er een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op komt. Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen.

Laat je hier in jouw topic weten of alles is gelukt en weer goed werkt?

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Pieter de Bruijn, ik ga er vanuit dat geen bericht goed bericht is, en dat alles gelukt is met de nieuwe tv-ontvanger. Anders weet je ons hier op het forum te vinden.

Reageer