beantwoord

Klepje afstandsbediening los

• 4 maart 2020
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Reputatie 1

Beste Jasper,

Ik had de vraag of het mogelijk zou zijn een nieuw klepje aan te kunnen vragen voor de afstandbediening. Ik heb hierboven begrepen dat de afstandbediening zelf wel vervangen kan worden. Is het voor mij mogelijk om deze te ontvangen?

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 maart 2020, 13:22

Dank je @Cheem, daarmee heb ik je nu een nieuwe toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat je deze hebt ingesteld op jouw tv toestel zal je die kunnen gebruiken zoals je gewend bent met de huidige.

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1

@Jasper - Telfort Oke top! Dankje

Reputatie 8
Badge +11

Dank je @Cheem, daarmee heb ik je nu een nieuwe toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Nadat je deze hebt ingesteld op jouw tv toestel zal je die kunnen gebruiken zoals je gewend bent met de huidige.

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reputatie 1

Hoi Jasper,

Ik heb de informatie aangevuld, bedankt!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Cheem, welkom bij ons op het forum. Ik heb je reactie even afgesplitst naar een eigen topic, daarmee houden we het overzichtelijk :slight_smile: Ik kan je een nieuwe afstandsbediening sturen, maar op jouw forumprofiel zie ik alleen een postcode staan. Kan je het huisnummer daar ook aan toevoegen? Dan weet ik waar de afstandsbediening heen kan. Ik hoor het graag van je als je dat hebt toegevoegd.

Reageer