beantwoord

Klepje afstandsbediening kwijt

• 20 april 2020
  • 7 reacties
  • 86 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo Telfort!

Ik ben het achterste klepje van mijn afstandsbediening kwijt. De batterijen zijn daardoor open en bloot en kunnen er zomaar uitvallen. Ik heb de kamer goed afgespeurd, maar het klepje is nergens terug te vinden. Kunnen jullie verder helpen?

Groeten

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 22 april 2020, 09:43

@Draaitol Het is zeker waar dat we bewust zijn rondom Corona en daarvoor maatregelen in acht genomen hebben. Dat moet natuurlijk ook. 

Echter wordt apparatuur wel gewoon verstuurd wanneer nodig. Het is niet de bedoeling dat je met slecht werkende apparatuur blijft zitten zo lang we nog met Corona te maken hebben, want inderdaad, wie weet hoe lang dat nog duurt. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis. Vergeet niet om de afstandsbediening even in te stellen, zodat alle functies het ook meteen weer doen. 

Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk reactie

7 reacties

Hallo @Draaitol , wacht de reactie van een moderator af.

Wil je een snelle reactie dan kun je bellen met 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Reputatie 8
Badge +18

@Draaitol zie onderstaande link om een klepje aan te vragen  0

https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-van-telfort-afstandsbediening-stuk-57707/index66.html#post730655

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Draaitol, lastig dat het klepje spoorloos verdwenen is, en de batterijen er nu zo uit kunnen vallen! 

Zo te zien heb je al contact met de klantenservice gehad, is alles gelukt? Laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen. 

Reputatie 1

Ik heb inderdaad contact gehad. De medewerker beweerde dat er geen afstandsbedieningen werden verstuurd in verband met Corona. Ik zie hier dat dat nog wel gebeurt.

"Wanneer Corona voorbij is mag je terugbellen" vond ik nogal een dooddoener. Dat kan nog wel 2 jaar duren. 

Reputatie 8
Badge +10

@Draaitol Het is zeker waar dat we bewust zijn rondom Corona en daarvoor maatregelen in acht genomen hebben. Dat moet natuurlijk ook. 

Echter wordt apparatuur wel gewoon verstuurd wanneer nodig. Het is niet de bedoeling dat je met slecht werkende apparatuur blijft zitten zo lang we nog met Corona te maken hebben, want inderdaad, wie weet hoe lang dat nog duurt. Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd, je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis. Vergeet niet om de afstandsbediening even in te stellen, zodat alle functies het ook meteen weer doen. 

Laat je weten of alles is gelukt?

Reputatie 1

Hij is inmiddels binnen, bedankt!

Reputatie 8
Badge +10

@Draaitol Fijn om te horen en graag gedaan! :slight_smile:

Reageer