beantwoord

Kleine streepjes aan bovenrand op meeste zenders

• 29 juni 2016
  • 3 reacties
  • 174 keer bekeken

Badge
Sinds gisteren heb ik aan de bovenrand op mijn televisiescherm twee witte streepjes. Het is niet mijn tv zelf, het is alleen bij de interactieve tv en dan ook nog niet eens bij alle zenders, maar wel de meeste. Uitzonderingen zijn (in elk geval op dit moment): RTL4, Veronica, RTLZ.

Ik heb een foto bijgevoegd.

Ik heb de ontvanger al gereset, maar het probleem blijft.

Enig idee waardoor dit komt en hoe ik het kan oplossen?
icon

Beste antwoord door Enkie 3 juli 2016, 09:50

Hallo Michael,

Bedankt voor je reactie! Inmiddels is de 'storing' voorbij; de streepjes zijn er niet meer. Ik heb niks veranderd dus ik neem aan dat het aan het tv-signaal lag. Het blijft raar. Hopen dat het niet nog eens gebeurt!

Groetjes,

Anneke
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Enkie,

Welkom. Vreemde zaak inderdaad. Het probleem met de twee streepjes is sowieso een 'input/output probleem'. Oftewel: het kan liggen aan de bekabeling of aan de manier waarop het tv-signaal wordt ontvangen/verstuurd. Zou je eens kunnen testen of je de balkjes ook ziet als je de hdmi-kabel op een andere poort van de tv aansluit?

Ik zie je reactie graag tegemoet.
Badge
Hallo Michael,

Bedankt voor je reactie! Inmiddels is de 'storing' voorbij; de streepjes zijn er niet meer. Ik heb niks veranderd dus ik neem aan dat het aan het tv-signaal lag. Het blijft raar. Hopen dat het niet nog eens gebeurt!

Groetjes,

Anneke
Reputatie 8
Badge +2
Hi Anneke,

Bedankt voor je vriendelijke berichtje! Vreemde zaak inderdaad. Ik houd het op 'bitrot'. 😛

Veel kijkplezier! :)

PS.
Mocht je een andere vraag hebben, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat 'n slotje op.