beantwoord

klantenservice voor telfort

• 22 januari 2018
  • 2 reacties
  • 231 keer bekeken

dit is wat mijn service is sinds april 2017
1. 2 sets DVS 1200-adapters dus geen tv en internet
2 dit was het beste wat mijn adapters niet werkten, zo genoemd de sevice-lijn die werd verteld om mijn tv te controleren en 10 minuten te wachten dan belde ik opnieuw en werd een lier genoemd omdat ik ze nooit heb gebeld dan hebben ze me afgesneden, toen belde ik opnieuw en was stuurde een e-mail maar die zonder internet is moeilijk te zien. toen werd weer afgesneden.
Wat een hoop vuilnis service die ik heb gehad.
en nu kan niet eens een comlaint aan hen gedaan worden om het op een forum te zetten.
het lijkt erop dat ik nee zal zeggen tegen telfort

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 30 januari 2018, 10:34

Hoi Michael, is het gelukt? Ik hoop dat alles weer werkt zoals het hoort. Als ik je nog verder kan helpen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hallo Michael, welkom op het forum en wat jammer dat je problemen ervaart. Wat er precies aan de hand is, dat kan ik er niet helemaal uit opmaken. Wil je dat toelichten?

Werken je adapters niet goed, of werkt je tv en internet niet goed zonder de adapters?
Wat betreft de DVS 1200, die kun je aansluiten in een wandstopcontact, niet in een stekkerdoos. Wat voor kleur knipperen de lampjes?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Michael, is het gelukt? Ik hoop dat alles weer werkt zoals het hoort. Als ik je nog verder kan helpen, dan hoor ik dat graag.

Reageer