Klantenservice...NOT!!!

  • 12 september 2013
  • 6 reacties
  • 1858 keer bekeken

Een aantal weken geleden hebben mijn ouders besloten over te stappen naar een alles-in-1 pakket van Telfort, mede omdat ze al internet en telefoon via Telfort hadden. Na een snelle ontvangst van het installatiepakket en plaatsing is het met de TV zeker een paar dagen goed gegaan...tot het beeld stil ging staan, en na een aantal contactmomenten met de 'help'desk alles een paar keer opnieuw opgestart. Dit is een paar dagen goed gegaan tot dezelfde problemen weer kwamen...oplossing van de helpdesk: nieuwe decoder. Een paar dagen wachten tot het pakket er was, het geheel opnieuw geinstalleerd...en ja hoor: weer TV, zeker een paar dagen! Totdat de decoder vandaag niets meer deed anders dan een storing aangeven. Na 17 minuten (!) in de wacht begreep de medewerker er helemaal niets van...oplossing: weer een nieuwe decoder.

Als dit allemaal nog niet erg genoeg zou zijn, is mijn vader terminaal ziek en ligt hij 24 uur per dag in bed. Een van de weinige afleiding die hij nog heeft is TV...en dan is het BENEDEN ALLE PEIL om het gebrek aan kennis maar vooral het ontbreken van oplossingsgerichtheid van de medewerker van de helpdesk te moeten ervaren. Een nieuwe decoder betekent een paar dagen zonder TV, en geen enkele garantie dat het hiermee is opgelost...een ramp voor hem!
Ik typ dit een aantal uren na het gesprek dus de woede is inmiddels iets gezakt, maar ik ben vooral ENORM teleurgesteld in het ontbreken van ook maar iedere vorm van service...en het niet zorgen dat mijn ouders iets krijgen waar ze voor betalen: werkende TV!!!

Ik hoop op een snelle reactie en oplossing van Telfort...zo niet, dan kan ik niet anders om bovenstaande ook verder op het Internet te delen, in de hoop dat Telfort er iets van leert maar ook om mensen te behoeden voor de fout om te trappen in de valse beloftes van de reclames!!!

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is het modem al eens gereset d.m.v. met een puntig voorwerp gedurende 30 sec in het kleine gaatje te drukken.
Ik werd verteld dat het maar 7-10 seconde duurde om is het gaatje te prikken. Bij mij lukte het met 10 seconden.
Reputatie 8
Badge +19
Ik werd verteld dat het maar 7-10 seconde duurde om is het gaatje te prikken. Bij mij lukte het met 10 seconden.


Klopt, bij de Experiabox gaat het resetten zo snel.
Bij de ZyXELS duurt het een seconde of 30...
Even nog iets over Modem Resetten en misschien andere zaken die niet direct functioneren, Ik had direct al hulp nodig om Alles-in-1 te installeren, dus even bellen naar Telfort. . het duurde 20 minuten op de Telfort Mobiel dat koste me 4,54 20*10 = 204,54 cent, niet meegerekend de Mobiel kosten van mijn Telfort Mobiel Abonnement. . .maar in dit geval zat ik goed binnen de Belbundel. . .dit heeft de kosten beperk1 😞. Maar goed, in belde dus en de Klanten Service zei: Een techneut zal je terug bellen als ie beschikbaar is om je te helpen. . .en dus dat gebeurde een tijd later.
Ik vertelde hem: “Ik kan niet verder! Er staat hier dat ik de kabel met de gele stekkers tussen de TV en de Tv-ontvanger moest aansluiten
Reputatie 4
Badge +3
Een aantal weken geleden hebben mijn ouders besloten over te stappen naar een alles-in-1 pakket van Telfort, mede omdat ze al internet en telefoon via Telfort hadden. Na een snelle ontvangst van het installatiepakket en plaatsing is het met de TV zeker een paar dagen goed gegaan...tot het beeld stil ging staan, en na een aantal contactmomenten met de 'help'desk alles een paar keer opnieuw opgestart. Dit is een paar dagen goed gegaan tot dezelfde problemen weer kwamen...oplossing van de helpdesk: nieuwe decoder. Een paar dagen wachten tot het pakket er was, het geheel opnieuw geinstalleerd...en ja hoor: weer TV, zeker een paar dagen! Totdat de decoder vandaag niets meer deed anders dan een storing aangeven. Na 17 minuten (!) in de wacht begreep de medewerker er helemaal niets van...oplossing: weer een nieuwe decoder.

Als dit allemaal nog niet erg genoeg zou zijn, is mijn vader terminaal ziek en ligt hij 24 uur per dag in bed. Een van de weinige afleiding die hij nog heeft is TV...en dan is het BENEDEN ALLE PEIL om het gebrek aan kennis maar vooral het ontbreken van oplossingsgerichtheid van de medewerker van de helpdesk te moeten ervaren. Een nieuwe decoder betekent een paar dagen zonder TV, en geen enkele garantie dat het hiermee is opgelost...een ramp voor hem!
Ik typ dit een aantal uren na het gesprek dus de woede is inmiddels iets gezakt, maar ik ben vooral ENORM teleurgesteld in het ontbreken van ook maar iedere vorm van service...en het niet zorgen dat mijn ouders iets krijgen waar ze voor betalen: werkende TV!!!

Ik hoop op een snelle reactie en oplossing van Telfort...zo niet, dan kan ik niet anders om bovenstaande ook verder op het Internet te delen, in de hoop dat Telfort er iets van leert maar ook om mensen te behoeden voor de fout om te trappen in de valse beloftes van de reclames!!!


Een erg nare situatie, ik begrijp je frustratie volkomen. Ik zou graag nogmaals contact met je ouders (of met jou, wat beter uitkomt) laten opnemen om het tot volle tevredenheid voor jullie op te lossen.

Graag ontvang ik in een privébericht de naw-gegevens, het mobiele nummer waar jullie op te bereiken zijn en eventueel een geschikt tijtstip. Na ontvangst van deze gegevens ga ik direct aan de slag.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Reputatie 4
Badge +3
@baije016,

Bedankt voor deze gegevens. Ik zet het direct door naar één van mijn collega's en ik verwacht dat er vandaag, uiterlijk morgen contact met je/jullie opgenomen wordt.

Mijn excuus voor het ongemak.

Henk

Reageer