beantwoord

Klantenservice bellen zonder kosten voor vaste klanten / HD zenders vanaf 1

  • 13 december 2016
  • 4 reacties
  • 743 keer bekeken

Hoi telfort,

Als je telfort belt als klant betaald je 0,50 cent per gesprek
Is het niet mogelijk om voor de vaste klanten een gratis nummer te doen?? Zonder de nodige kosten wat daar aan verbonden zijn geen starttarief enzo dat zal een goede service zijn van telfort

En wanneer worden de hmdi zenders omgezet van 701 naar gewoon 1
icon

Beste antwoord door jimny 13 december 2016, 14:29

Zou men de klantenservice gratis maken dan kun je er rekening mee houden dat de kosten van gratis toch ergens anders vandaan moeten komen en dat kan dan maar op een manier en dat is de abonnementen verhogen.

Telfort is betreffende verplaatsing iTv zenders afhankelijk van KPN
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zou men de klantenservice gratis maken dan kun je er rekening mee houden dat de kosten van gratis toch ergens anders vandaan moeten komen en dat kan dan maar op een manier en dat is de abonnementen verhogen.

Telfort is betreffende verplaatsing iTv zenders afhankelijk van KPN
Reputatie 1
Hoi telfort,

Als je telfort belt als klant betaald je 0,50 cent per gesprek
Is het niet mogelijk om voor de vaste klanten een gratis nummer te doen?? Zonder de nodige kosten wat daar aan verbonden zijn geen starttarief enzo dat zal een goede service zijn van telfort

En wanneer worden de hmdi zenders omgezet van 701 naar gewoon 1


helemaal met je eens heb afgelopen maand meer dan 2 uur met ze aan de telefoon gezeten 10 tallen keren moeten bellen kost me klauwuh met geld en nog steeds zelfde probleem.
ik heb nu problemen met mijn huisfoon kan niet gebelt worden maar zelf wel bellen normaal gesproken als je met je huisfoon belt met telfort dan bellen ze je terug op je mobiel omdat er ingelogt moet worden via de foon prima maar laat nu net zijn dat ze dat hebben afgeschaft nu moet jezelf bellen met je mobiel als je abonnement hebt is dat geen probleem maar met beltegoed word het al knap lastig krijg je weer een ander aan de foon weer je verhaal vertellen ga zo maar even door en ook nog dubbele kosten omdat je met mobiel belt
Reputatie 1
Belachelijk dat je 0.50cent moet betalen.
Bij de AH of mediamarkt betaal je toch ook geen kassakosten of als je een probleem bij de balie meld!

En het word zeker tijd dat ze HDglass is naar nummer 1 gaan zetten, en niet met het excuus komen dat ze afhankelijk zijn van de KPN.

Reageer