beantwoord

Klachten: Ondertiteling ronduit slecht!

• 31 januari 2019
  • 54 reacties
  • 1825 keer bekeken

Toon het eerste bericht

54 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @Reizigster. Ik neem het weer over van Bart. Het is in geen geval de bedoeling om je het gevoel te geven dat je genegeerd wordt. Volgens mij heeft Bart twee maanden terug een update gegeven over de stand van zaken. Meer duidelijkheid is er op dit moment echt niet. Had je dit bericht misschien gemist?
Reputatie 1
@Natasja - Telfort dat heb ik zeer zeker gelezen, maar dat is dus weer 2 maanden terug en de tijd tikt door. Ik wil jullie herinneren aan dit punt, omdat het nog steeds niet opgelost is.

Ik wil dat jullie hierop actie gaan ondernemen! Het is belachelijk dat een update om iets terug te draaien dat eerst goed was zo lang moet duren. En jullie geven zelf ook toe dat de ondertiteling zo hoog en zo groot en dominant in beeld heel storend is, dus doe er aub iets aan!

Dit speelt al meer dan 7 maanden. Mijn geduld begint op te raken...
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Reizigster. Het klopt dat die update twee maanden geleden is, maar hierin heeft hij duidelijk aangegeven wat de vooruitzichten zijn. De ondertiteling gaat veranderen, maar dat staat niet meer op de planning voor dit jaar. De wijziging gaat volgend jaar doorgevoerd worden. Wanneer is nog niet duidelijk en ik verwacht daar voorlopig ook geen update over.

Ik ben het met je eens dat het lang duurt. Zoals Bart eerder ook aangaf, kan dat zijn omdat bijvoorbeeld andere zaken voorrang krijgen of er getest moet worden. De collega-moderators en ikzelf doen altijd ons best om een probleem snel op te lossen. Bart en ik kunnen op dit moment niet meer doen dan we hebben gedaan. Natuurlijk is het frustrerend als dat niet het gewenste antwoord oplevert. Echter, ik kan je op dit moment niet meer duidelijkheid geven.
Vrij vertaald die update komt pas als er KPN op de factuur staat.

KPN is onder tussen bezig met andere zaken zoals een nieuwe 4K ontvanger, terwijl het huidige model niet eens zo oud is. Er zijn naast deze vraag meerdere belangrijke updates nodig zoals het ongewenst hoge stroomverbruik door de huidige standbij stand of te wel gewoon aan.

Reageer