klachten

  • 1 november 2012
  • 4 reacties
  • 1261 keer bekeken

Ik heb vorige week een klacht ingediend en heb nu nog geen enkele reactie hierop gehad.

De service van Telfort laat bij mij ZEER te wensen over!
Interactieve TV is 12 september aangesloten bij mij, maar werkt nog steeds niet.
Bel ik gisteren weer op, krijg ik de mededeling dat ze 12 oktober weer langskomen om te installeren.. en zeggen daarbij dat het echt niet eerder kan.

WAT IS DAT NOU VOOR SERVICE VOOR IEMAND DIE AL WACHT VANAF 12 SEPTEMBER????

Bedankt Telfort...

Wie heeft er nog meer problemen hiermee?
Ik heb Radar al gemaild en wacht op hun reactie, dus misschien zijn er al meer mensen die hier last van hebben.

4 reacties

Webcare????

Ik heb dit bericht gestart maar nog geen enkele reactie mogen ontvangen op zowel mijn ingezonden klacht als op mijn bericht hier op het forum.

KOMT DIT NOG EEN KEER TELFORT?
Badge
@martinklijn

Excuses voor deze late reactie. Vervelend dat je problemen met Interactieve TV hebt ervaren. Is het probleem inmiddels verholpen? Ik zie ook in het systeem dat er een vergoeding is aangemaakt voor de kosten die gemaakt zijn. Deze vergoeding zal worden verrekend met de factuur van 28 december.

Jelmer
@martinklijn

Excuses voor deze late reactie. Vervelend dat je problemen met Interactieve TV hebt ervaren. Is het probleem inmiddels verholpen? Ik zie ook in het systeem dat er een vergoeding is aangemaakt voor de kosten die gemaakt zijn. Deze vergoeding zal worden verrekend met de factuur van 28 december.

Jelmer


Jelmer,

Ik wil graag een reactie op mijn klacht die ik middels de telfort website ingediend heb.
Die heb ik eind oktober of begin november ingediend maar nog steeds niets van gehoord.
Mijn bericht hier was om de reactie op die klacht te bevorderen alleen kreeg ik daar, tot vandaag van jou na mijn nieuwe bericht, geen reactie op..

Graag hoor ik van jou wie mijn klacht in behandeling heeft en hoe ik met deze persoon in contact kan komen.

De vergoeding van 10 euro dekt mijn gemaakte telefoonkosten van meer dan 20 euro helaas niet...

Ook vind ik het belachelijk dat ik als bestaande klant (ik had al internet en bellen toen ik pas besloot interactieve tv erbij te nemen) administratie kosten moet betalen.

gr. Martin
gr. Martin

Reageer