KLACHT!!!: vanaf we telfort hebben is er alleen maar gezeik met alles

• 25 maart 2013
  • 10 reacties
  • 8241 keer bekeken

Reputatie 1
hallo iedereen!!!

we hebben nu ongeveer 2 maanden telfort.
ik werd gebeld door iemand van telfort voor een aanbieding, het klonk erg mooi.
de aanbieding was: de eerste 3 maanden zouden we niets hoeven te betalen dat was gratis, het enige wat we moesten betalen was het 2de kasje en het opneem pakket dan zit ik voor de eerste 3 maanden op 14euro.
nou niets dus we betalen nu gewoon 75euro de eerste 3 maanden.
SCHANDALIG BELOOF DAN OOK GEEN MOOIE DINGEN.
telfort zei tegen mij: u bent 20euro voordeliger per maand uit bij telfort dan waar u nu zit bij ziggo.
we betalen nu meer voor telfort dan voor ziggo, beetje raar als telfort zegt dat we 20euro minder per maand gaan betalen.
nou ja dat was dat.
uiteindelijk hebben we telfort en de afgelopen 2 maanden hebben we alleen maar gezeik gehad zoals; telefoon doet het niet, tv doet het niet, indernet doet het niet, de draadloze kastjes doen het niet, de monteur die is geweest heeft fouten gemaakt, storing hier storing daar.
in de 2 maanden bij telfort hebben we meer gezeik gehad dat 2 jaar bij ziggo.
wil je uiteindelijk een klacht naar telfort sturen is dat weer moeilijk te vinden op hun site.
en als je telfort beld ben je gewoon een halfuur verder voor je uberhaupt iemand aan de telefoon hebt en je mobiele koste.... dat is voor telfort wel KASSA... dat verdient geld.
mensen oplichten.
ik ben het spuug zat om als maar te bellen en geld uit tegeven voor uit eindelijk niets.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Badge +2
Het pluspakket was/is 3 maanden gratis, verder is het basispakket bij Telfort een vaste prijs van 34,50 met 1 tv, 38,50 met 2tvs. Als je op de website van Telfort zoekt op 'eerste factuur' kan je zien waarom je eerste rekening er anders (hoger) uit ziet.

Voor problemen mbt je verbinding kan je contact opnemen met de klantenservice. Klachten over het aansluiten van je pakket door de monteur kan je aan Guidion melden (zie www.guidion.NL).

Succes!
Badge
Ik ben toch echt goedkoper uit met Telfort alles in 1 (TV, internet en onbeperkt bellen) dan bij Ziggo hoor...

Het begint bij Ziggo op 44 Euro, zonder onbeperkt bellen, basis snelheid van 10Mbit en de Android app werkt maar op een paar tablets (niet op de mijne dus)

Wil je onbeperkt bellen 24/7, dan dok je rond de 10 Eu extra, ofwel zit je al op 54 Euro en nog steeds maar 10Mbit.

Ik zit op 32Mbit snelheid bij Telfort, met onbeperkt bellen en iTV die werkt op al m'n PC's, tablet en smartphones voor 45 Euro per maand. Wil ik sneller dan Telfort en naar Ziggo, dan zit ik op 54 Euro zonder onbeperkt bellen voor Alles in 1 op 60Mbit. Wel sneller, maar tel ik daar onbeperkt bellen a 10 Eu bij op, dan zit ik al aan de 64 Euro. En dat is een 20 Euro duurder dan ik nu zit. Nog afgezien van het feit dat de iTV app van Ziggo dan nog steeds niet op mijn tablet werkt...

Je problemen over dat je teveel betaald, dat zal Henk/Hugo hier wel voor je kunnen bekijken.

Dat het allemaal niet werkt, daar moet iets aan gedaan worden. Als de huidige monteur incompetent is kan Henk daar wellicht ook wat aan doen.

Overstappen naar iedere provider kan rottig verlopen. Ik heb over alle grote providers al horror verhalen gehoord. Ik heb het bij Telfort nog nooit meegemaakt voor mezelf of iedereen uit mijn familie waar ik het internet geinstalleerd heb, maar er zijn altijd wel problematische gevallen. 

Dat is jammer, hoop dat het snel voor je uitgezocht wordt.
Reputatie 1
Het pluspakket was/is 3 maanden gratis, verder is het basispakket bij Telfort een vaste prijs van 34,50 met 1 tv, 38,50 met 2tvs. Als je op de website van Telfort zoekt op 'eerste factuur' kan je zien waarom je eerste rekening er anders (hoger) uit ziet.

Voor problemen mbt je verbinding kan je contact opnemen met de klantenservice. Klachten over het aansluiten van je pakket door de monteur kan je aan Guidion melden (zie www.guidion.NL).

Succes!

beste matthijs1986

inderdaad de eerste 3 maanden is het pluspakket gratis maar we zouden ook 1 kastje gratis krijgen dat is mij vertelt aan de telefoon.
de facturen klopen echt niet heb ze een paar keer na gekeken.
en ik wist dat de eerste rekening hoger zou zijn i.v.m. verzendkosten en zo dat weet ik.
ik ga ook zeker nog contact opnemen met guidion maar eerlijk gezegt vind ik dat niet eens het ergste.
elke week hebben we problemen met de televisie, internet of telefoon er is steeds wat en ik ben het eerlijk gezegt beu dat ik al 2 maanden elke keer moet bellen.

hoop dat het nog goed komt.
Reputatie 1
Ik ben toch echt goedkoper uit met Telfort alles in 1 (TV, internet en onbeperkt bellen) dan bij Ziggo hoor...

Het begint bij Ziggo op 44 Euro, zonder onbeperkt bellen, basis snelheid van 10Mbit en de Android app werkt maar op een paar tablets (niet op de mijne dus)

Wil je onbeperkt bellen 24/7, dan dok je rond de 10 Eu extra, ofwel zit je al op 54 Euro en nog steeds maar 10Mbit.

Ik zit op 32Mbit snelheid bij Telfort, met onbeperkt bellen en iTV die werkt op al m'n PC's, tablet en smartphones voor 45 Euro per maand. Wil ik sneller dan Telfort en naar Ziggo, dan zit ik op 54 Euro zonder onbeperkt bellen voor Alles in 1 op 60Mbit. Wel sneller, maar tel ik daar onbeperkt bellen a 10 Eu bij op, dan zit ik al aan de 64 Euro. En dat is een 20 Euro duurder dan ik nu zit. Nog afgezien van het feit dat de iTV app van Ziggo dan nog steeds niet op mijn tablet werkt...

Je problemen over dat je teveel betaald, dat zal Henk/Hugo hier wel voor je kunnen bekijken.

Dat het allemaal niet werkt, daar moet iets aan gedaan worden. Als de huidige monteur incompetent is kan Henk daar wellicht ook wat aan doen.

Overstappen naar iedere provider kan rottig verlopen. Ik heb over alle grote providers al horror verhalen gehoord. Ik heb het bij Telfort nog nooit meegemaakt voor mezelf of iedereen uit mijn familie waar ik het internet geinstalleerd heb, maar er zijn altijd wel problematische gevallen. 

Dat is jammer, hoop dat het snel voor je uitgezocht wordt.

beste themart,

als ik de kijk naar wat telfort heeft beloofd en wat ik krijg en betaal nu ben ik echt heel erg teleurgesteld.
de rekening van de telfort en ziggo als ik die naast elkaar leg betaal ik nu bij telfort meer.
vind het erg jammer want de aanbieding klonk leuk.

hoop inderdaad dat ik snel iets hoor van telfort en  dat ze er iets aan gaan doen.
Badge +1
Stephanie bij telfort betaal je een maand vooruit.
Dus de eerste factuur laat een hoger bedrag zien.

Je zegt 75 Euro voor 3 maanden........
Indien je decoder huur 4 Euro en opname pakket 5 Euro hebt kom je op een totaal van 9 Euro per maand.
3 maanden is dan 27 Euro.
Daarbij komt de verzend en activatiekosten van 30 Euro en dat maakt het totaal dan 57 Euro.
Zou het dat kunnen zijn wat betreft de rekening?

Dat het technisch niet naar behoren werkt is natuurlijk niet goed.
Hopelijk pikt morgen Henk van Telfort dit topic op.
Zodat het snel werkt zoals het hoort.
Reputatie 8
Badge +19
Zit daar ook niet € 85,- bij voor een Devolo set (draadloze adapters voor iTV als je deze hebt laten monteren).
Normaalgesproken worden deze direct aan de Guideon monteur betaald, dacht ik.
Vandaag had ik een afspraak om mijn mobiele telefoon bezorgd te krijgen. Vanochtend ontving ik een smsje waarin stond dat het toestel tussen 9 en 11 zou worden afgeleverd. Het is inmiddels half 4 en ik heb nog steeds niemand gezien!!!

Waar blijft mijn telefoon???

Wie kan ik hier over spreken????

Waarom is er geen contact met mij gezocht????

Ik vind dit echt niet kunnen!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 8
Badge +16
Verrkeerd topic?
Wij zitten nu 3 maanden bij telfort en is allemaal elende bij hun wij zijn nu duurder uit dan bij upc.
als je naar hun belt kost het je ook nog geld ze hebben niet eens een gratis nummer. als je naar hun mailt krijg je standaart mail terug hoe je het modem moet staan.
en als belt helpt het ook niet gaan ze je wachtwoordt veranderen poorten of wat anders en dan wil het internet hellemaal niet meer. sturen ze je wel een anderen modem op en de oplossing is nog niet opgelost en dan moet je weer bellen kost weer exstra geld en dan krijg je weer het zelfde liedje tehoren. Telkens weer als je een andere er voor krijgt.
ik betaal voor 50 mb internet maar dat heb ik niet eens kom maar op 38 mb internet met draaid. draaidloos werkt de 1 keer wel de andere keer niet en als ik nog een pc aan sluit op het modem heb ik geen internet meer.
Telfort denkt maar aan 1 ding geld ontvangen maar oplossen van je probleem vergeet het maar. Was ik maar nu maar nooit over gestapt naar hun voel me opgelicht.
En op de site staat 36 euro per maand  moeten ze er even bij zetten + BTW komt er nog bij + exstra telfoonkosten  als na iemand wil bellen.
Zodra contract af gelopen is ga ik er met spoed weg en raad iedereen af om bij telfort tegaan.
Reputatie 8
Badge +16
Ik herhaal het nog maar eens....
Verrkeerd topic?

Handiger is het om een eigen topic te openen en ook aan te geven over welk product dit gaat. DSL of glasvezel?