beantwoord

Klacht over Telfort en Guidion

• 2 december 2018
  • 1 reactie
  • 155 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Na 5 weken klachten (interactieve tv iedere avond na 8 geen netwerk/code 4) en allerlei hulpmiddelen van Telfort zelf zou eindelijk de monteur van Guidion een nieuw glasvezelmodem installeren. Dag vrij nemen, want op woensdag kon het niet (werkt monteur blijkbaar niet!!!). Niemand is komen opdagen en de mededeling gekregen dat ik benaderd zou worden voor nieuwe afspraak. Nooit meer wat gehoord.
Betekenis van het woord service onbekend bij Telfort en Guidion!!
Klanten tevreden stellen en willen houden is blijkbaar geen core business.
Inmiddels zie ik zoveel klachten op het forum.. ik ben de enige niet en helpen doet klagen blijkbaar ook niet. Andere provider is dus enige optie.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 december 2018, 17:59

Hallo DM, welkom op ons forum! Wat naar dat de monteur niet kwam en dat er daarna niets meer over is gehoord zeg, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur vandaag toevallig wel is geweest. Hoe is dat bezoek verlopen, heeft hij het daarbij kunnen oplossen?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo DM, welkom op ons forum! Wat naar dat de monteur niet kwam en dat er daarna niets meer over is gehoord zeg, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur vandaag toevallig wel is geweest. Hoe is dat bezoek verlopen, heeft hij het daarbij kunnen oplossen?

Reageer