beantwoord

Kinderslot deactiveren op tv-ontvanger

• 4 september 2019
  • 7 reacties
  • 169 keer bekeken

Reputatie 2
Beste forumleden,

Hoe kan men het kinderslot compleet deactiveren?

Met belangstelling zien we jullie (eventuele) reacties tegemoet, alvast onze dank hiervoor.

Fijne dag, groet,

Hermie

Admin: Topic verplaatst naar juiste categorie, titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door jimny 4 september 2019, 21:38

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Neen onderstaande link even door https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/kinderslot-instellen.htm?wmstepid=bedankt
Reputatie 2
Beste @jimny, bedankt voor je reactie. Ik krijg de indruk dat het compleet deactiveren van het kinderslot onmogelijk is, klopt dat? Time out max. 8 uur?
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt ipv ja het pijltje nee aanklikken en vervolgens op bewaren klikken en vervolgens de pincode ingeven
Reputatie 8
Badge +9
Beste @jimny, bedankt voor je reactie. Ik krijg de indruk dat het compleet deactiveren van het kinderslot onmogelijk is, klopt dat? Time out max. 8 uur?
Je hebt het nu over de ECO-instellingen en die hebben niets met het kinderslot te maken.
Als je het kinderslot hebt uitgeschakeld zoals jimny hierboven aangeeft staat deze definitief uit totdat je deze weer inschakeld.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Hermie, ik zie dat Jimny en Enterprise je al te hulp geschoten zijn, dat is fijn 🙂 Is het je met hun hulp gelukt om het kinderslot uit te zetten? We horen het graag, ook als je nog vragen hebt natuurlijk.
Reputatie 2
Bedankt @jimny @Enterprise en @Alexandra - Telfort voor jullie replies.
Ik heb inmiddels het kinderslot gedeactiveerd!
Reputatie 8
Badge +9
@Hermie Fijn dat 't gelukt is 🙂 Dankjewel voor je berichtje!

Reageer