beantwoord

"Kijk vanaf begin" werkt niet

  • 19 november 2018
  • 4 reacties
  • 323 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Vandaag gaf "Kijk vanaf begin" een verstoord signaal op meerdere kanalen. Nu na een "stroom uit/aan" restart werkt "Kijk vanaf begin", "Zoeken", "Instellingen" en andere functies helemaal niet meer.
icon

Beste antwoord door jimny 19 november 2018, 12:40

Reset de tv ontvanger en zet hem terug naar fabrieksinstelling voor de how to zie onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Reset de tv ontvanger en zet hem terug naar fabrieksinstelling voor de how to zie onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Reputatie 1
Badge
Na 3x reset doet ie het weer! Oorzaak??
Reputatie 8
Badge +17
Ik zou zeggen drank maar fijn dat het weer naar behoren werkt
Reputatie 8
Badge +11
Hallo smithsg, goed om te lezen dat het gelukt is na het resetten! Wat precies de oorzaak was durf ik ook niet te zeggen maar ik denk niet dat het drank was. Ze kunnen niet zo goed tegen alcoholhoudende dranken (of andere vloeistoffen) :)
Ik denk dat de software van de ontvangers ergens was vastgelopen waardoor de functies het niet meer goed deden. Door de reset te doen is de software vers geïnstalleerd en lijkt het nu weer goed door te lopen.

Reageer