beantwoord

Kastje wordt gevaarlijk warm

• 12 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 119 keer bekeken

Hoi Onze kastje wordt gevaarlijk warm. En slaat soms uit of gaat niet meer uit. 

Het kastje is best wel oud. (kan me niet herinneren dat het vervangen is, en we zijn al wat jaren klant...)

Ik heb geprobeerd met de klantenservice te bellen. Wat is er aan de hand? Waar Telfort zo goed in was. Direct iemand aan de lijn is sinds de overname veranderd in een ramp. Echt een ramp! 45 minuten aan de lijn gehangen ! En dan nog 3 keer gebeld. Waarbij ik met een kluitje het riet in wordt gestuurd en de verbinding wordt verbroken. 

Maar goed nog even terug naar het kastje. Kan ik een nieuwe toegestuurd krijgen? En de verbinding hapert soms ook. Zal dit aan de router liggen die ook al wat jaartjes oud is?

Bij voorbaat dank voor het antwoord. 

Admin: Reactie afgesplitst van oud topic om het forum overzichtelijk te houden. Eigen topic voor je reactie aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 oktober 2020, 16:28

Hoi @berryhaan, een warm kastje klinkt niet prettig inderdaad. Het is me niet duidelijk over welk kastje je het precies hebt, de vraag van Jan is ook de eerste die in mij op komt daardoor. Daarnaast heb ik ook meteen bij jouw abonnement gekeken, zo te zien ben je overgezet naar KPN. Daardoor het het abonnement niet meer voor mij in te zien en is KPN jouw aanspreekpunt geworden. Je kunt KPN benaderen via het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) en de chat. Zij kunnen via die wegen met je meedenken.

Bekijk reactie

7 reacties

Hallo @berryhaan , gaat het over het modem of over de tv-decoder?

Welke merken en typen zijn het?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @berryhaan, een warm kastje klinkt niet prettig inderdaad. Het is me niet duidelijk over welk kastje je het precies hebt, de vraag van Jan is ook de eerste die in mij op komt daardoor. Daarnaast heb ik ook meteen bij jouw abonnement gekeken, zo te zien ben je overgezet naar KPN. Daardoor het het abonnement niet meer voor mij in te zien en is KPN jouw aanspreekpunt geworden. Je kunt KPN benaderen via het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) en de chat. Zij kunnen via die wegen met je meedenken.

Hoi @berryhaan, een warm kastje klinkt niet prettig inderdaad. Het is me niet duidelijk over welk kastje je het precies hebt, de vraag van Jan is ook de eerste die in mij op komt daardoor. Daarnaast heb ik ook meteen bij jouw abonnement gekeken, zo te zien ben je overgezet naar KPN. Daardoor het het abonnement niet meer voor mij in te zien en is KPN jouw aanspreekpunt geworden. Je kunt KPN benaderen via het KPN Forum, telefonisch (0800-0402) en de chat. Zij kunnen via die wegen met je meedenken.

NEEEE Ik ben klant van telfort. Ik heb nergens toestemming voor gegeven om naar de KPN te gaan. Bovendien staat heel duidelijk op mijn rekening dat ik een Telfort abonnement heb. 

Bij de KPN Forum geven ze aan dat ik Telfort abonnement heb en hier moet zijn. Van het kastje naar de muur en met een kluitje in het riet wordt ik gestuurd. En de situatie die ik beschrijf is lijkt me toch wel zorgelijk. Ik heb een Telfort abonnement. 

Het lijkt me dat de situatie hier opgelost moet worden voor het kastje spontaan brand in uit breekt. 

En het kastje heeft geen merk alleen een code. 

Hallo @berryhaan , als @Jasper - Telfort schrijft dat je nu KPN klant bent is dat zo en heeft hij geen inzicht meer in jouw abo en kun je bij KPN jouw vraag neerleggen.

Iedere modem of decoder is een merk en heeft een typenaam of nummer.

Je abo binnen KPN heeft als toevoeging TFT gekregen zodat het binnen KPN duidelijk is onder welke voorwaarden/diensten en prijzen je valt.

Hallo @berryhaan , als @Jasper - Telfort schrijft dat je nu KPN klant bent is dat zo en heeft hij geen inzicht meer in jouw abo en kun je bij KPN jouw vraag neerleggen.

Iedere modem of decoder is een merk en heeft een typenaam of nummer.

Je abo binnen KPN heeft als toevoeging TFT gekregen zodat het binnen KPN duidelijk is onder welke voorwaarden/diensten en prijzen je valt.

Als Jasper zegt dat het zo is dan is het zo? Gaan we zo met elkaar om! Handen van elkaar aftrekken heet dat als een klant een probleem heeft. Zorg dat je je administratie een beetje op orde hebt. Want dat heb je niet namelijk. Want de KPN zegt exact het zelfde als Jasper. Dus ik moet mijn moet maar houden? Wat ben je nou voor een kerel man! Wat is er gebeurd met Telfort dat men zo laag gezakt is?

Hallo @berryhaan , ik ben gewoon een klant net als jij, die ook kritiek levert als er dingen niet goed zijn of gaan.

Dat KPN je terug verwijst is fout en hoort mijns inziens bij de kinderziektes van de integratie van TFT naar KPN.

Ik hoop voor jou dat e.e.a., door wie dan ook, fatsoenlijk opgelost wordt.

Nu alleen nog de merken en typen van de apparaten en TFT of KPN kan je verder helpen.

Succes.

Reputatie 8
Badge +11

NEEEE Ik ben klant van telfort. Ik heb nergens toestemming voor gegeven om naar de KPN te gaan. Bovendien staat heel duidelijk op mijn rekening dat ik een Telfort abonnement heb. 

Bij de KPN Forum geven ze aan dat ik Telfort abonnement heb en hier moet zijn. Van het kastje naar de muur en met een kluitje in het riet wordt ik gestuurd. En de situatie die ik beschrijf is lijkt me toch wel zorgelijk. Ik heb een Telfort abonnement. 

Zoals je ongetwijfeld weet houdt de naam Telfort op te bestaan, daarom wordt iedereen overgezet naar KPN. Elk weekend worden er momenteel groepen mensen overgezet. Als ik jouw klantgegevens erbij pak zie ik 4 dingen staan; jouw naam, adres, klantnummer en de melding dat je bent overgezet naar KPN. Meer niet, dat betekent dat jij nu dus KPN klant bent en wij hier niets meer voor je kunnen betekenen.

Het kan zijn dat je op het KPN forum was net voordat je was overgezet, waardoor het toen leek dat je nog bij ons was. Maar inmiddels ben je echt overgezet en moet je toch op het KPN Forum zijn. 

Reageer