beantwoord

Kastje TV loopt elke dag vast (beeld en geluid)

• 19 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 597 keer bekeken

Reputatie 1
Het kastje hapert dagelijks, waarbij we een harde reset (achteren aan en uit zetten) moeten doen. Is wel vervelend als je iets aan het kijken bent.
Het ligt niet aan de verbinding met internet en modem, die zijn goed. Ook heb ik de software verwijderd en vervangen, maar niets helpt. Hij loopt gewoon (VIP 1853) Dagelijks zeker 1 a 2 x vast (beeld blijft hangen, geluid stop ook) alle knoppen werken niet meer op het kastje en remote controll.
Misschien ook een nieuw kastje opsturen?

(ik was bij de Telfort winkel, en daar hadden ze ook zo'n kastje wat veeeeeel sneller werkte en dus niet vastloopt, ik heb daar namelijk bijna een uur lopen zappen, terugkijken spoelen kijk begin etc gedaan. Zo hoort het inderdaad ook bij mij te werken.
icon

Beste antwoord door Yanick 20 augustus 2014, 12:57

@AlexTilburg,

Welkom op het forum! TV-ontvangers horen niet te haperen dan wel vast te lopen. Ik zag dat je al meer dan een jaar gebruik maakt van I-tv. Daarom verstuur ik je een vervangende tv-ontvanger om uit te sluiten dan de STB(tv-ontvanger) het probleem is.

Wil je mij in een reactie laten weten wanneer je hem heb ontvangen dan kan ik jou huidige ontkoppelen.

Yanick
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
@AlexTilburg,

Welkom op het forum! TV-ontvangers horen niet te haperen dan wel vast te lopen. Ik zag dat je al meer dan een jaar gebruik maakt van I-tv. Daarom verstuur ik je een vervangende tv-ontvanger om uit te sluiten dan de STB(tv-ontvanger) het probleem is.

Wil je mij in een reactie laten weten wanneer je hem heb ontvangen dan kan ik jou huidige ontkoppelen.

Yanick
Reputatie 1
Beste Yanick!

Ik een Telfort-pakket ontvangen in telfortdoos via TNT.. bedankt alvast.

quote=Yanick - Telfort]@AlexTilburg,

Yanick[/quote]
Reputatie 3
@AlexTilburg,

Dat is fijn om te lezen! Wil je mij nog laten weten of de nieuwe tv-ontvanger wel goed werkt?

Yanick
Reputatie 3
"Beste Yanick!

Ik heb het kastje aangesloten, ik zag dat hij van 2012 was.
Het oude kastje, die ik nu retour ga sturen, was van 2013.
Of dit uitmaakt weet ik niet. Ik zie wel, deze nieuwe die ik nu heb aangesloten is nu nog niet vastgelopen.

Alvast bedankt!
Mvg, Alex"

Ik wacht je bevindingen af. Bedankt voor je reactie!

Yanick

Reageer