beantwoord

Kastje en de muur KPN en Telfort Digitenne

• 19 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 235 keer bekeken

Digitenne besteld via de link bij Telfort, in het scherm verscheen het bedrag € 5,00 per maand voor huur ontvanger.
Bij bevestiging afgelopen donderdag van KPN een factuur bedrag van € 15,50! Bellen met KPN met een mobiele telefoon met Telfort abbonnement gaat niet je wordt er gewoon uitgegooid door KPN. Daarna een chat gestart met KPN en daarin de bevestiging dat de korting op de eerste factuur van KPN verwerkt zou worden.
Weinig vertrouwen dat het goed komt afgelopen donderdag met klanten service Telfort gebeld hetzelfde verhaal het komt goed.
Vandaag zaterdag de eerste factuur in huis €16,00 !! Gebeld met Telfort U moet bij KPN zijn en intern doorverbonden resultaat er weer door KPN uitgeflikkert !!! Zelf weer het nummer KPN op de Digitenne factuur gebeld je kan wel raden wat er gebeurde ERUIT !!
Ik ben dus in een fuik gezwommen die Moeder Dochter heet en kom hier niet meer uit. Heet ook van het KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD WORDEN.
Ik heb het spul nog niet in huis maar het gaat per ommegaande terug naar KPN wat een ellende ik ga gebruik maken van mijn herroepingsrecht.
Waardeloze service van deze 2 bedrijven !!

Groet Piet
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 19 augustus 2017, 20:42

Dit komt wel vaker voor.
Copy/past je tekst even in dit speciale webcare topic hierover.
https://forum.telfort.nl/factuur-337/tips-van-telfort-onverwachte-abonnementskosten-voor-digitenne-55236
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +7
De Telfort webcare medewerkers gaan je hierbij vast wel goed helpen maar je moet even geduld hebben voordat ze dit topic oppakken.
Reputatie 8
Badge +18
Je hebt toch niet toevallig een glasvezel abonnement, want daarbij is het namelijk niet mogelijk om digitenne voor €5,00 te krijgen
Dit komt wel vaker voor.
Copy/past je tekst even in dit speciale webcare topic hierover.
https://forum.telfort.nl/factuur-337/tips-van-telfort-onverwachte-abonnementskosten-voor-digitenne-55236
Ik heb geen glasvezel van Telfort Jimmy dus daar kan het niet aan liggen.
Reputatie 8
Badge +18
Ik heb geen glasvezel van Telfort Jimmy dus daar kan het niet aan liggen.

Oke, volg dan het advies van Nelly Jacoba
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Piet, welkom op het forum! Wat jammer dat de korting op Digitenne niet actief is bij jouw abonnement. Komen je adresgegevens bij Digitenne wel overeen met de adresgegevens bij Telfort? Graag ontvang ik ter verificatie je adresgegevens en klantnummer van Digitenne in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst. Om het overzicht te bewaren stel ik voor om verder te reageren in het topic dat door nelly jacoba is gedeeld. Op dit topic plaats ik een slotje.