beantwoord

Kapotte afstandsbediening

• 7 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Reputatie 1

Na dik 7 jaar heeft onze witte afstandsbediening heeft begeven. Is het mogelijk dat we een nieuwe ontvangen?

icon

Beste antwoord door R13jann3 11 augustus 2020, 13:33

Beste Jasper,

Het lukte mij niet, maar nadat mijn vriend de batterijen had vervangen, en ongetwijfeld een magische handeling, deed de afstandsbediening het wel weer. Vooralsnog zijn we geen nieuwe nodig.

Groet,

Riejanne

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @R13jann3, welkom bij ons op het forum. Als de afstandsbediening het begeven heeft kunnen we die vervangen. Op je forumprofiel zie ik wel een klantnummer staan, maar dat is niet een nummer waar ik op kan zoeken. Zou je jouw postcode en huisnummer daar kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder aangeeft dat gedaan te hebben weet ik dat ik je een afstandsbediening kan sturen.

Reputatie 1

Beste Jasper,

Het lukte mij niet, maar nadat mijn vriend de batterijen had vervangen, en ongetwijfeld een magische handeling, deed de afstandsbediening het wel weer. Vooralsnog zijn we geen nieuwe nodig.

Groet,

Riejanne

Reputatie 8
Badge +11

Jouw vriend heeft goede magische trucjes in huis dus @R13jann3, hopelijk kunnen jullie daarmee weer een lange tijd vooruit! Als het toch nodig is om de afstandsbediening te vervangen, of als je andere vragen hebt, je weet ons te vinden :slight_smile:

Reageer