beantwoord

kanaal 37 gratis

• 23 september 2016
  • 2 reacties
  • 500 keer bekeken

Ik heb even een vraagje waar ik even geen wijs meer uit kom. Vorige week zaterdag heb ik op naar de 2de divisiewedstrijd VVSB - AFC zitten kijken en vorige week zondag naar Heracles - Ajax. allebei deze wedstrijden waren te zien op kanaal 37, maar sinds maandag kan ik ineens dit kanaal nergens meer terug vinden, hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door jimny 23 september 2016, 15:56

Dat was een leuke gratis "geste" van KPN/TELFORT echter dat "feestje" is nu weer voorbij, maar misschien is het optie om je pakket uit te breiden met eredivisie live voor € 7,50 per maand en dat pakket is maandelijks opzegbaar mocht het je toch niet bevallen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dat was een leuke gratis "geste" van KPN/TELFORT echter dat "feestje" is nu weer voorbij, maar misschien is het optie om je pakket uit te breiden met eredivisie live voor € 7,50 per maand en dat pakket is maandelijks opzegbaar mocht het je toch niet bevallen
oke, dan weet ik even genoeg. Ik wist wel dat er al zoiets was als zender van de maand en die uitbreiding bevalt me niet. Hoop dat er vaker van dit soort gestes komen, helpt mensen denk k makkelijker te besluiten om een uitbreiding van t pakket te pakken