beantwoord

Kanaal 21 verdwenen.

  • 25 april 2020
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Tijdens het zappen, viel mij zojuist op dat kanaal 21 verdwenen is! Heb ik hier, als betalende klant, een ander/nieuw kanaal ter vervanging gekregen? 

 

icon

Beste antwoord door jimny 26 april 2020, 06:21

Dit kanaal valt onder  het uitgebreide pakket en daar moet voor betaald worden dit is sinds 2018 niet meer gratis  ,  heb je iets aan je abonnement veranderd kort geleden waardoor de gratis optie is vervallen.

Vul in ieder geval je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent en kunnen ze voor je nakijken waarom je het pakket is vervallen bij jou

 

Zie link 

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/zenderoverzicht-interactieve-tv-1.htm

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Dit kanaal valt onder  het uitgebreide pakket en daar moet voor betaald worden dit is sinds 2018 niet meer gratis  ,  heb je iets aan je abonnement veranderd kort geleden waardoor de gratis optie is vervallen.

Vul in ieder geval je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent en kunnen ze voor je nakijken waarom je het pakket is vervallen bij jou

 

Zie link 

 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/zenderoverzicht-interactieve-tv-1.htm

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @eusie83, welkom hier. 

Zoals jimny al aangeeft zit deze zender sinds 2018 in het uitgebreide pakket. Dit pakket is op 17-06-2018 uit jouw abonnement gehaald. Dus zolang heb je de zender al niet meer. Mocht je deze weer willen toevoegen kan dat via Mijn Telfort a 5 euro per maand. Welke zenders er allemaal inzitten vind je op de webpagina die jimny al gestuurd heeft. 

Reageer