beantwoord

Kanaal 14 Fox ineens weg

• 16 februari 2016
  • 16 reacties
  • 312 keer bekeken

Hallo,
vandaag is onze kanaal 14 waar normaal Fox op is, is ineens weg.

Wij hebben interactieve TV.

Is dit een storing?
icon

Beste antwoord door Enterprise 16 februari 2016, 21:54

Fox is inmiddels weer te zien op voorkeuzezender 14, er was een storing... 😉
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Of het een storing is, is mij niet bekend.
Er zijn al meerdere reacties gekomen op het ineens verdwijnen van Fox op voorkeuzezender 14.
Gelukkig zit Fox ook op 714 en die is nog in HD ook... 😉
Jah bij mij niet heb Fox alleen op 14
Reputatie 8
Badge +10
Jah bij mij niet heb Fox alleen op 14

Heb je een glasvezelabonnement, dan zit Fox volgens mij op 614.
Nee ik heb gewoon adsl. Maar ik heb volgens mij oude kastje nog want heb geen 1hd zenders
Reputatie 8
Badge +10
Nee ik heb gewoon adsl. Maar ik heb volgens mij oude kastje nog want heb geen 1hd zenders

Een oude TV-ontvanger hoeft niet te betekenen dat je geen HD-zenders kan ontvangen, ook de Motorola kan met HD-zenders overweg.
De HD-zenders staan of niet ingeschakeld in het systeem, of je hebt te weinig internetsnelheid voor HD.
Abonnementen onder de 12 Mbps snelheid ontvangen in principe geen HD-zenders.
Ik heb in kast zelf staat altijd al op aan. Ik heb hier meer dan 12mb snelheid
Reputatie 8
Badge +10
Ik heb hier meer dan 12mb snelheid

Dan kan je Telfort vragen om de HD-zenders aan te zetten zodat je Fox ook op 714 kan ontvangen.
Telfort webcare leest hier mee en zal je verzoek wel oppikken.
Oke top zou leuk zijn, als ik hd kan kijken.
Reputatie 8
Badge +10
Oke top zou leuk zijn, als ik hd kan kijken.

Telfort webcare zal je kunnen bevestigen of het inderdaad mogelijk is.
Reputatie 8
Badge +10
Fox is inmiddels weer te zien op voorkeuzezender 14, er was een storing... 😉
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen heren, het klopt dat we gisteren een storing hadden met FOX. Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Bedankt dat je Jonkers op de hoogte hebt gehouden Enterprise.

@ Jonkers, ik heb direct even naar de aansluiting gekeken. Je hebt toegang tot HD zenders. Ontvang je deze niet? Ze beginnen vanaf kanaal 701. Als je ze niet ontvangt, kan ik de tv ontvanger voor je ontkoppelen. Hierna is het belangrijk dat je het abonnementsnummer en de pincode opnieuw invult. Hierna moet je tv in HD kunnen bekijken. Laat je mij weten of ik dit moet regelen voor je?
Goedemorgen heren, het klopt dat we gisteren een storing hadden met FOX. Gelukkig is dit inmiddels opgelost. Bedankt dat je Jonkers op de hoogte hebt gehouden Enterprise.

@ Jonkers, ik heb direct even naar de aansluiting gekeken. Je hebt toegang tot HD zenders. Ontvang je deze niet? Ze beginnen vanaf kanaal 701. Als je zit niet ontvangt, kan ik de tv ontvanger voor je ontkoppelen. Hierna is het belangrijk dat je het abonnementsnummer en de pincode opnieuw invult. Hierna moet je tv in HD kunnen bekijken. Laat je mij weten of ik dit moet regelen voor je?

Jah dat mag je wel doen voor me, want ze werken echt niet.
Bedankt alvast
Reputatie 4
Badge +1
Bij deze is het geregeld Jonkers 🙂 Wil je mij laten weten of het is gelukt?
Bij deze is het geregeld Jonkers 🙂 Wil je mij laten weten of het is gelukt?

Jah werkt nu wel heeft FF langer geduurd was me papier kwijt
Reputatie 8
Badge +10

Jah werkt nu wel heeft FF langer geduurd was me papier kwijt

Je ziet nu zeker wel dat de beeldkwaliteit beter is dan op de 'gewone' zenders he... 😉
Reputatie 4
Badge +1
Fijn Jonkers, bedankt je voor je berichtje en geniet van de kwaliteit!

Reageer