beantwoord

Kan opnames niet bekijken in ITV app

• 5 maart 2019
  • 2 reacties
  • 308 keer bekeken

Ik heb een nieuwe Huawei P smart. Nu kan ik niet meer mijn opnames bekijken. Hij wil niet starten. Kan wel live tv kiken

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 maart 2019, 14:14

Hoi Tia, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je geen opnames meer kan kijken in de app. Nu heeft Dduck je al aangeraden om de cache eens te verwijderen. Lukt het daarna?

Zo niet, dan ben ik wel benieuwd of je de opnames wel ziet? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding? Zo ja, welke? Ik ben benieuwd.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Hallo Tia,

Probeer eens de cash van de app te verwijderen.

Op een Android-telefoon kun je per app het cachegeheugen legen. Open het instellingenmenu en druk op Apps. Waarschijnlijk hebben de apps die je het vaakst gebruikt en streaming-apps veel cachegeheugen die je kunt verwijderen. Druk op de app waarvan je het cachegeheugen wilt legen. Druk vervolgens op Opslag en in het nieuwe scherm op Cache legen.

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Tia, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je geen opnames meer kan kijken in de app. Nu heeft Dduck je al aangeraden om de cache eens te verwijderen. Lukt het daarna?

Zo niet, dan ben ik wel benieuwd of je de opnames wel ziet? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding? Zo ja, welke? Ik ben benieuwd.

Reageer