beantwoord

Kan niet inloggen op iTVonline

• 23 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 212 keer bekeken

Reputatie 1
Eerder regelmatig iTV online thuis op de laptop gebruikt. In het verleden goed ingesteld, dus inloggen niet nodig. Nu moet ik opeens het abonnementsnummer en een pincode invoeren. Abonnementsnummer opgezocht in Mijn Telfort en nieuwe pincode aangevraagd, want de pincode die het volgens mij zou moeten zijn werkte niet. Maar ook met de nieuwe pincode kan ik niet inloggen, ook niet na enige tijd wachten. Melding "De ingevoerde gegevens zijn onjuist. Je hebt nog [1] inlogpogingen, daarna wordt je account 24 uur geblokkeerd (403-3162)"
Wat gaat er mis? Ik gebruik Google Chrome.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 23 oktober 2018, 22:30

Geen 0 te veel of te weinig in abo nummer?
Beide nummer ingetypt, niet copy/paste? Dat wil ook wel tot een foutmelding leiden.
Bekijk reactie

5 reacties

Geen 0 te veel of te weinig in abo nummer?
Beide nummer ingetypt, niet copy/paste? Dat wil ook wel tot een foutmelding leiden.
Reputatie 1
Hallo Nelly Jacoba, Geen copy paste gebruikt en volgens mij het juiste aantal nullen, maar ik zal het morgen controleren. Het is mij niet duidelijk of de melding "daarna wordt je account 24 uur geblokkeerd" alleen voor iTVonline geldt, of ook voor het 'gewone' TV kijken. Dat riskeer ik natuurlijk niet als mijn man een voetbalwedstrijd kijkt.😉
Dat riskeer ik natuurlijk niet als mijn man een voetbalwedstrijd kijkt.

Dat klinkt heel verstandig. Hij zal toch al niet erg blij zijn met de uitslag.
Die blokkering geldt alleen voor online kijken. Dat staat los van je tv ontvanger.

Edit: toch blij?!
Reputatie 1
Zojuist nog een keer geprobeerd om in te loggen. Nu lukt het wel. Gisteren misschien toch teveel of te weinig nullen gebruikt?
Dus nu toch blij.
Mooi!
Oplossing zit soms in kleinigheid.

Reageer