beantwoord

Kan niet inloggen ITV Online app

  • 26 november 2019
  • 8 reacties
  • 101 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi ik kan niet meer op mijn telefoon inloggen op de telfort app abbonementsnummer en pincode

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 december 2019, 08:03

Uiteindelijk na veel zoeken is het toch gelukt gelukkig. Heel fijn. 

Mocht er nog weer wat zijn, laat het dan vooral weten. 

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @William79, ik lees dat je op jouw telefoon niet meer kan inloggen. Wat gaat er precies mis? Krijg je een foutmelding of dergelijke? Zo ja, welke? Heb je de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Helpt dat? Kun je op de browser nog wel inloggen met de zelfde gegevens? 

Reputatie 1

Hoi Bart nee de inloggegevens zijn fout 

abbonomentsnr en pincode kloppen wel

Reputatie 8
Badge +12

Wat gek. :( Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer. Dan ga ik eens kijken welke gegevens ik hier hebt staan. Dan kunnen we even kijken of deze overeenkomen. 

Reputatie 1

Hoi Bart is aangepast als het goed is

Het abonnements nummer wat je gebruikt begint met 2 gevolgd door zes maal een nul?

Reputatie 1

Hoi Galdor ja klopt

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb je een privébericht gestuurd met de inlogcodes die bij mij bekend zijn. Komen ze overeen? Als de pincode niet klopt, dan wil ik je aanraden deze te resetten via Mijn Telfort

Reputatie 8
Badge +12

Uiteindelijk na veel zoeken is het toch gelukt gelukkig. Heel fijn. 

Mocht er nog weer wat zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer