beantwoord

Kan maar Terugkijken tot 3 dagen i.p.v. 7

• 5 november 2019
  • 21 reacties
  • 287 keer bekeken

Sinds enkele weken problemen met Terugkijken. TV gids werkte niet meer goed. Na contact met Telfort nieuwe tv ontvanger ontvangen maar na een aanvankelijke verbetering bleef ik problemen houden met de gids. Vandaag voor de vijfde keer met Telfort aan de lijn gezeten en nu vertelde ze me dat ik geen zeven dagen meer kan terugkijken maar nog maar drie dagen. Wil ik toch weer zeven dagen programma's terug willen zien moet ik een pluspakket aanschaffen.

Zijn er meer mensen met dit probleem??

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2019, 18:52

Hoi @Dingo, ongeacht welk pakket je hebt moet je gewoon tot 7 dagen kunnen terugkijken. Dus dat klopt niet. Alleen dit lukt bij jou maar tot drie dagen. 😞 Dan gaat er iets niet goed. De ontvanger heeft al een reset gehad? Ik verwacht van wel en vaak lost dat het probleem ook op. Ik ben benieuwd.

Ook wil ik graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan weet ik wanneer ik mee kan kijken. 

Bekijk reactie

21 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dingo, ongeacht welk pakket je hebt moet je gewoon tot 7 dagen kunnen terugkijken. Dus dat klopt niet. Alleen dit lukt bij jou maar tot drie dagen. :( Dan gaat er iets niet goed. De ontvanger heeft al een reset gehad? Ik verwacht van wel en vaak lost dat het probleem ook op. Ik ben benieuwd.

Ook wil ik graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan weet ik wanneer ik mee kan kijken. 

Reputatie 8
Badge +11

Wat gaat er mis met de printer? Is deze zoals Galdor68 aangeeft nog niet ingesteld op de nieuwe WiFi? Kan dat niet via de printer zelf? Of gaat het heel ergens anders mis? Zo ja, waar?

Reputatie 8
Badge +11

Het ging dus even goed na de reset? Daarna is het weer verslechterd? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Als dat het geval is, dan zal ik de ontvanger voor je vervangen. Ik hoor het graag van je. 

Reputatie 8
Badge +11

Wat gek dat er een andere tijd aangegeven werd. Ik zie hier wel de juiste tijd staan. Ik zie ook dat de monteur een dik half uur geleden begonnen is, dat klopt toch? Krijgt hij het nieuwe modem wel aan de praat? Ik ben benieuwd. In ieder geval fijn dat het oude modem inmiddels weer werkt, dan kun je daar in ieder geval op terugvallen. 

Het functioneren van de tvgids fluctueert, zoals ik je meldt. Je zou toch, na aanvulling van mijn profiel, mee gaan kijken naar mijn problemen met terugkijken. Nu krijg ik een reactie die ik, gezien de inhoud van mijn logs en uw reactie van 8 dagen geleden, niet begrijp. Heb al uren verscheidenemet uw collega's aan de lijn gezeten, diverse malen software opnieuw geïnstalleerd, heb al een nieuwe ontvanger gehad.

Ik heb een contract waarin staat dat ik 7 dagen terug kan kijken. Al vele weken (zie logs) ervaar ik hier problemen mee. Daarmee komt u de voorwaarden van het contract niet na. 

U krijgt nog 1 week om aan de contractvoorwaarden te voldoen, anders zal ik genoodzaakt zijn andere stappen te gaan overwegen.

Reputatie 8
Badge +7

Hoi Bart

Heb nu een ander probleem. Door installatie van de nieuwe modem kan ik geen gebruik meer maken van mijn printer. Heb enkel een telefoon. Graag advies hoe de printer aan mijn wifi netwerk toe te voegen zonder pc.

Hallo @Dingo , dan kun je het beste de printer-app (opnieuw) installeren of de helpdesk van de printer-fabrikant raadplegen.

De App opnieuw installeren zal niet veel uitmaken. Uitgaande van een printer die via wifi is verbonden zal de verbinding opnieuw ingesteld moeten worden.

Als er geen display op de printer zit kan dat een uitdaging zijn.

Reputatie 8
Badge +11

Wanneer je een nieuwe ontvanger hebt, dan vlieg ik het probleem eigenlijk weer opnieuw aan. Ik wil graag alles uitsluiten. Ik zie ook dat je deze ontvanger hebt gekregen omdat je geen beeld hebt. Ik zie slechts 2 contactmomenten over het terugkijken waarbij de 1e keer de verbinding verbrak en de tweede keer is er verkeerde informatie verschaft. 

Ik wil nu graag melding maken bij de Technische Dienst. Voor ik dat doe wil ik graag weten hoe terugkijken reageert nadat je het modem een reset hebt gegeven en daarna de ontvanger. Dit is namelijk alweer een tijdje geleden. Als ik nu de Technische dienst op de hoogte gaan ze als eerste aan mij vragen waarom dat nog niet gebeurd is. Ik ben dus benieuwd. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik hoor nog graag hoe het nieuwe modem werkt. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat het goed gaat met de gids nu. Nu zie ik ook dat mijn collega inmiddels heeft gereageerd op jouw klacht. Ik wil hier dan ook niet verder tussen gaan zitten. Ik wil je aanraden om daar nog weer op te reageren. 

Hoi Bart

Bedoel je de reactie van Natasja???

Als je de klacht ziet die ik ingediend heb dan schieten de tranen in mijn ogen bij het niveau van  de reactie van Telfort klantenservice. Heb dan liever met jou van doen.

Zoals gezegd, op dit moment kan ik nog onvoldoende uitsluitsel geven over het functioneren van de tv gids.

Ik kijk het nog een aantal dagen aan, als er dan geen verdere klachten inzake de tvgids zijn dan neem ik  contact met je op inzake de coulanceregeling.

Jouw collega's hebben slechte entry's gemaakt. Als het goed is moet je kunnen teruglezen dat op 1 november reeds is toegezegd dat bij volgend falen de tweedelijns zou worden ingezet.

Verder klopt jouw verhaal niet dat ik maar twee keer gebeld zou hebben (zie bijlage). Ik ben  ik al vanaf 23 oktober bezig met dit probleem. Dat ik opgehangen heb kwam omdat ik al een kwartier in de wacht was gezet door een collega van je. 

Monteur geweest, andere nieuwe modem aangesloten. Deze werkte wel. Op dit moment niet te zeggen of de problemen met het laden van de tvgids hiermee zijn opgelost.

Inmiddels over de hele gang van zaken een klacht ingediend bij uw klantenservice. Tot nu nog geen reactie ontvangen. Tevens zal er nog een verzoek tot compensatie van het niet gebruik kunnen maken van een van de diensten die contractueel zijn vastgelegd, de uren die ik hier inmiddels mee kwijt ben en de immateriële schade van de ergernis ontstaan door het servicebeleid van Telfort en de incompetentie van enige van jullie medewerkers.

Inmiddels een nieuwe modem gekregen de V 10. Deze kreeg ik op 23/11 niet werkend ook niet samen met een collega van je. Vervolgens oude modem weer aangesloten en deze werkte wel. Er zou een monteur ingeschakeld worden en om die afspraak in te plannen zou met mij contact worden opgenomen. In de tussentijd zou ik nog proberen de nieuwe modem aan de praat te krijgen. Vandaag weer geprobeerd de nieuwe modem aan te sluiten, niets. Om 16.36 nog steeds niemand gehoord van Telfort en heb toen maar weer Telfort zelf gebeld. Toen kon opeens de telefonist wel een afspraak inplannen en ik gaf mijn voorkeur op voor maandag tussen 14.00 en 16.00. Krijg ik een bevestigingsmail binnen voor die afspraak maar ineens niet meer op de aangegeven tijd maar maandag tussen 10.00 en 12.00. Dan heb ik  kral Jeeen andere afspraak. Je krijgt het toch niet bedacht..…

Inmiddels mijn oude modem weer aangesloten werkt ook deze niet meer....ook niet na twee keer resetten, en de kabels er uit en weer insteken. Dit betekent dus een weekend en een maandag geen wifi en geen tv en niemand bereikbaar.

Ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en als met Telfort. Geen enkele bereidbaarheid om het goede te doen.

Inmiddels doet mijn oude modem het weer....

Inmiddels doet mijn oude modem het weer

Hoi Bart

Heb nu een ander probleem. Door installatie van de nieuwe modem kan ik geen gebruik meer maken van mijn printer. Heb enkel een telefoon. Graag advies hoe de printer aan mijn wifi netwerk toe te voegen zonder pc.

Het ging enige tijd goed maar nu functioneert mijn tv gids weer niet goed (zie foto). Hierdoor wordt de optie van terugkijken beïnvloedt.

Heb inmiddels de door u gevraagde gegevens toegevoegd aan Mijn profiel.

Graag zo spoedig mogelijk bericht.

Zie dat de foto de datum tvgids niet in zijn geheel bevat. U ziet hier dat de tvgids stagneert op 10-11.

Hoi Bart

Mijn printer was niet meer bruikbaar met de nieuwe modem omdat deze enkel met een pc op het netwerk aan te sluiten is.

Heb inmiddels een andere printer aangeschaft die zelf verbinding kan maken met de modem.

Vwb het laden van de tvgids, na installatie nieuwe modem tot nu toe geen problemen meer gehad.

Wat mij aangaat kunnen we dit topic eindigen.

Zit nu nog te wachten op toezending nieuwe afstandsbediening. Dit verloopt ook niet naar behoren. Na de eerste toezegging van verzending niets ontvangen. Nu verwacht ik het eind volgende week......

Gezien het langdurige traject waarbij ik geen gebruik heb kunnen maken van de volledige service zoals vastgelegd in het contract en de slechte klantenservice verwacht ik, zoals afgesproken, een passende compensatie. 

Hierbij wil ik jou wel een compliment maken. Ben erg tevreden over de wijze waarop je mij hebt geholpen.

Met vriendelijke groet

Reputatie 8
Badge +11

Zullen we het dan via mij laten lopen, ik heb Natasha al verteld dat we ik het overneem. Want gezien de reactie kan ik mij voorstellen hoe je je voelt. Het heeft veel voeten in de aarde gehad. Problemen met de gids, onduidelijkheid over de monteur, wil je dat wijzigen krijg je foutieve informatie. Deze heb ik doorgegeven. Dank daarvoor. 

Ik hoor over een paar dagen van je om de coulance met je te bespreken. Ik ga er wel uit dat het nu goed gaat. Ik hoor van je. 

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie inderdaad meerder contactmomenten terug. Niet allen even duidelijk gelogd. Excuses, hierdoor heb ik ook wat over het hoofd gezien. Ik heb nu in ieder geval de Technische Dienst op de hoogte gesteld zoals ook beloofd in eerder contact. Zijn zullen er verder naar kijken en contact met je zoeken. Ik hoor graag weer van je als dat gebeurd is. 

Reageer