Sinds enkele weken problemen met Terugkijken. TV gids werkte niet meer goed. Na contact met Telfort nieuwe tv ontvanger ontvangen maar na een aanvankelijke verbetering bleef ik problemen houden met de gids. Vandaag voor de vijfde keer met Telfort aan de lijn gezeten en nu vertelde ze me dat ik geen zeven dagen meer kan terugkijken maar nog maar drie dagen. Wil ik toch weer zeven dagen programma's terug willen zien moet ik een pluspakket aanschaffen.
Zijn er meer mensen met dit probleem??
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Bart - Telfort
Zullen we het dan via mij laten lopen, ik heb Natasha al verteld dat we ik het overneem. Want gezien de reactie kan ik mij voorstellen hoe je je voelt. Het heeft veel voeten in de aarde gehad. Problemen met de gids, onduidelijkheid over de monteur, wil je dat wijzigen krijg je foutieve informatie. Deze heb ik doorgegeven. Dank daarvoor.
Ik hoor over een paar dagen van je om de coulance met je te bespreken. Ik ga er wel uit dat het nu goed gaat. Ik hoor van je.