beantwoord

Kan maar Terugkijken tot 3 dagen i.p.v. 7

  • 5 november 2019
  • 8 reacties
  • 129 keer bekeken

Sinds enkele weken problemen met Terugkijken. TV gids werkte niet meer goed. Na contact met Telfort nieuwe tv ontvanger ontvangen maar na een aanvankelijke verbetering bleef ik problemen houden met de gids. Vandaag voor de vijfde keer met Telfort aan de lijn gezeten en nu vertelde ze me dat ik geen zeven dagen meer kan terugkijken maar nog maar drie dagen. Wil ik toch weer zeven dagen programma's terug willen zien moet ik een pluspakket aanschaffen.

Zijn er meer mensen met dit probleem??

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2019, 18:52

Hoi @Dingo, ongeacht welk pakket je hebt moet je gewoon tot 7 dagen kunnen terugkijken. Dus dat klopt niet. Alleen dit lukt bij jou maar tot drie dagen. 😞 Dan gaat er iets niet goed. De ontvanger heeft al een reset gehad? Ik verwacht van wel en vaak lost dat het probleem ook op. Ik ben benieuwd.

Ook wil ik graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan weet ik wanneer ik mee kan kijken. 

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dingo, ongeacht welk pakket je hebt moet je gewoon tot 7 dagen kunnen terugkijken. Dus dat klopt niet. Alleen dit lukt bij jou maar tot drie dagen. :( Dan gaat er iets niet goed. De ontvanger heeft al een reset gehad? Ik verwacht van wel en vaak lost dat het probleem ook op. Ik ben benieuwd.

Ook wil ik graag eens meekijken. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan weet ik wanneer ik mee kan kijken. 

Het ging enige tijd goed maar nu functioneert mijn tv gids weer niet goed (zie foto). Hierdoor wordt de optie van terugkijken beïnvloedt.

Heb inmiddels de door u gevraagde gegevens toegevoegd aan Mijn profiel.

Graag zo spoedig mogelijk bericht.

 

Zie dat de foto de datum tvgids niet in zijn geheel bevat. U ziet hier dat de tvgids stagneert op 10-11.

 

Reputatie 8
Badge +11

Het ging dus even goed na de reset? Daarna is het weer verslechterd? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk. Als dat het geval is, dan zal ik de ontvanger voor je vervangen. Ik hoor het graag van je. 

Het functioneren van de tvgids fluctueert, zoals ik je meldt. Je zou toch, na aanvulling van mijn profiel, mee gaan kijken naar mijn problemen met terugkijken. Nu krijg ik een reactie die ik, gezien de inhoud van mijn logs en uw reactie van 8 dagen geleden, niet begrijp. Heb al uren verscheidenemet uw collega's aan de lijn gezeten, diverse malen software opnieuw geïnstalleerd, heb al een nieuwe ontvanger gehad.

Ik heb een contract waarin staat dat ik 7 dagen terug kan kijken. Al vele weken (zie logs) ervaar ik hier problemen mee. Daarmee komt u de voorwaarden van het contract niet na. 

U krijgt nog 1 week om aan de contractvoorwaarden te voldoen, anders zal ik genoodzaakt zijn andere stappen te gaan overwegen.

Reputatie 8
Badge +11

Wanneer je een nieuwe ontvanger hebt, dan vlieg ik het probleem eigenlijk weer opnieuw aan. Ik wil graag alles uitsluiten. Ik zie ook dat je deze ontvanger hebt gekregen omdat je geen beeld hebt. Ik zie slechts 2 contactmomenten over het terugkijken waarbij de 1e keer de verbinding verbrak en de tweede keer is er verkeerde informatie verschaft. 

Ik wil nu graag melding maken bij de Technische Dienst. Voor ik dat doe wil ik graag weten hoe terugkijken reageert nadat je het modem een reset hebt gegeven en daarna de ontvanger. Dit is namelijk alweer een tijdje geleden. Als ik nu de Technische dienst op de hoogte gaan ze als eerste aan mij vragen waarom dat nog niet gebeurd is. Ik ben dus benieuwd. 

Jouw collega's hebben slechte entry's gemaakt. Als het goed is moet je kunnen teruglezen dat op 1 november reeds is toegezegd dat bij volgend falen de tweedelijns zou worden ingezet.

Verder klopt jouw verhaal niet dat ik maar twee keer gebeld zou hebben (zie bijlage). Ik ben  ik al vanaf 23 oktober bezig met dit probleem. Dat ik opgehangen heb kwam omdat ik al een kwartier in de wacht was gezet door een collega van je. 

 

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie inderdaad meerder contactmomenten terug. Niet allen even duidelijk gelogd. Excuses, hierdoor heb ik ook wat over het hoofd gezien. Ik heb nu in ieder geval de Technische Dienst op de hoogte gesteld zoals ook beloofd in eerder contact. Zijn zullen er verder naar kijken en contact met je zoeken. Ik hoor graag weer van je als dat gebeurd is. 

Reageer