Kan ineens niet meer op 2 tv's tegelijk kijken

• 11 januari 2014
  • 8 reacties
  • 1203 keer bekeken

Kan al sinds iets meer dan een week niet meer op 2 ontvangers tegelijk kijken.
Ontvanger beneden blijft goed werken, maar de ontvanger boven geeft zwart beeld/hakkelt etc., zet ik de decoder beneden uit werkt het weer goed.
Ontvangers van poort gewisselt maakte geen verschil, poort 2 op iptv-profiel gezet en daarmee getest... ook niet, ook heeft het modem al een volledige reset gehad.
Modem traint netjes in op 30/3, dus bandbreedte genoeg.
2e decoder heeft ook al een volledige reset gehad...

Suggesties?

8 reacties

@Webcare?
Ligt dit aan het modem?
Maar weer eens omhoogschoppen.
Nog steeds niet opgelost
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb even teruggelezen in andere topics maar er is 1 vraag niet gesteld.
Hoe is de decoder boven aangesloten, is dit met een netwerkkabel of maak je gebruik van stroomadapters?
Normaal met adapters, maar heb om dat probleem uit te sluiten tevens met een vaste kabel geprobeerd, inderdaad vergeten te melden.
Reputatie 4
Badge +3
@_Arjan_,

Vreemde situatie zeg! Is het mogelijk om de decoders eens om te wisselen om te kijken of dit dezelfde uitkomst heeft? Een vervangende ontvanger lijkt me namelijk niet de oplossing.

Henk
In principe al geprobeerd door ze van poort te verwisselen en zelfs poort 2 in te stellen op het iptv-profiel en daar op aan te sluiten.
Naar mijn idee zit het in het modem...
Nu begint het oude probleem ook weer...
's Avonds loopt het beeld weer regelmatig vast, internetconnectie blijft wel up en stabiel op 30/3...
Dus @Henk, help! 😉
Badge +1
@_Arjen_,

Vervelend dat het probleem is teruggekeerd, ik laat dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij in een privébericht jouw 06-nummer sturen? Ik zorg er dan voor dat er telefonisch contact wordt opgenomen om alles even door te lopen. Indien nodig zetten mijn collega's de juiste acties voor je uit.

Jeroen

Reageer