beantwoord

Kan ik ook korting krijgen op KPN Digitenne?

• 21 juni 2019
  • 8 reacties
  • 210 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb een mobiel abonnement en interactieve tv van Telfort , kan ik nu ook korting krijgen op mijn KPN Digitenne abonnement? dmv Telfort compleet , of combi voordeel ?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 juni 2019, 18:44

Hallo @Zoolook, Digitenne korting is niet mogelijk als korting bij Telfort Compleet of CombiVoordeel. De mogelijke voordelen daarvoor noemen we op onze website, zie de linkjes in de vorige zin 🙂
Als je een Thuis aansluiting van ons hebt waarbij gebruik gemaakt wordt via de ADSL kabel is de tip van JanD mogelijk.
In jouw geval kan dat alleen niet, jij hebt namelijk een glasvezel aansluiting en daarbij is geen korting mogelijk. Op deze pagina leggen we dat uit.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Zoolook , je zou dan een digitenne abo kunnen nemen via www.digitenne.nl/telfort
Je kunt dan een digitenne abo krijgen voor 5 euro per maand, op genoemde website even de postcode/huisnummer controle doen.
Reputatie 8
Badge +17
Welk abonnement heb je bij Telfort
Reputatie 1
Ja dat scheelt wel, ik betaal nu €17 per maand ! ik ga nog wel even uitzoeken of het abonnement niet gewoon omgezet kan worden , anders moet ik de ontvanger eerst terug sturen om later weer precies dezelfde terug te krijgen... bedankt voor deze Tip 👍
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Zoolook, Digitenne korting is niet mogelijk als korting bij Telfort Compleet of CombiVoordeel. De mogelijke voordelen daarvoor noemen we op onze website, zie de linkjes in de vorige zin 🙂
Als je een Thuis aansluiting van ons hebt waarbij gebruik gemaakt wordt via de ADSL kabel is de tip van JanD mogelijk.
In jouw geval kan dat alleen niet, jij hebt namelijk een glasvezel aansluiting en daarbij is geen korting mogelijk. Op deze pagina leggen we dat uit.
Reputatie 1
Ja ik heb het gelezen , dat is jammer en ook wel raar ? ik dacht dat Telfort en Kpn samen waren gegaan , dat je TV Online kan kijken op je laptop en tablet is handig maar dan moet je wel beschikken over wifi en dat heb ik niet op de camping ! overigens wilde ik een ADSL aansluiting bij Telfort maar die kreeg ik niet Telfort wilde alleen maar Glasvezel aansluiten , jammer hoor...🤔
Reputatie 8
Badge +11
Telfort is sinds 2005 al eigendom van KPN, maar heeft wel altijd eigen abonnementen aangeboden. We zijn bezig met helemaal samengaan, tot die tijd blijven we nog verschillende providers, met eigen abonnementen en bijbehorende voorwaarden.
Op de camping kijken is dan wat lastig inderdaad. Ik weet niet wat voor mobiel abonnement je hebt maar het is ook mogelijk om de iTV Online app op je telefoon te gebruiken via het mobiele internet. Eventueel kan je jouw telefoontoestel als een hotspot instellen en de tablet daarmee verbinden om zo tv te kijken.
Dat je bij een aanvraag glasvezel krijgt in plaats van ADSL kan inderdaad, daarbij wordt namelijk automatisch de best mogelijke optie gekozen. Met glasvezel zijn er meer mogelijkheden (zoals de mogelijke snelheden en tv kijken op meer tv-ontvangers), waardoor het voor de meeste gebruikers de meest ideale optie is.
Reputatie 1
Als ik mijn telefoon ga gebruiken als hotspot dan zal ik wel een flinke databundel nodig hebben , dat lijkt me dus geen goedkopere oplossing , en wat betreft die glasvezel aansluiting daar had ik graag zelf een beslissing over genomen adsl is wat mij betreft ruim voldoende.
Maar er zijn dus voorlopig geen betere oplossingen voor mij , hopelijk worden al deze diensten nog eens samengevoegd onder een KPN provider... de antwoorden zijn me duidelijk dus dit topic kan gesloten worden..👋🏿

Reputatie 8
Badge +11
Op dit moment zijn er geen andere oplossingen inderdaad, in de toekomst zullen wij en KPN meer naar elkaar toe groeien. Het kan zijn dat het dan wel mogelijk wordt, maar dat zal de tijd leren.

Reageer