beantwoord

Kan ik HD-opnames terugkijken op laptop?

• 14 februari 2018
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb begrepen dat HD opnames niet op laptop/tablet kunnen worden teruggekeken. Alleen als ik een TV opname maak is het logisch dat ik voor HD kies. Incidenteel wil ik een programma verder uitkijken op mijn laptop. Dat kan dan niet. Elders in het forum werd geadviseerd om dan SD kwaliteit op te nemen. Dat is echter onnodig veel minder goede kwaliteit voor het terugkijken op TV.
Mijn vragen:
1. Is er iets over te melden of toekomstig wel HD opnames op laptop kunnen worden teruggekeken? HD is toch de standaard tegenwoordig...
2. Is er een mogelijkheid om een HD opname op de laptop in SD terug te kijken (zonder dubbel te hoeven opnemen)?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 15 februari 2018, 12:43

Hoi Hans, welkom op het forum. Wat betreft de opnames heb ik geen nieuws met betrekking tot de mogelijkheid om de opnames in HD via je PC terug te kijken. Daar is nog niets over bekend. Wat betreft het terugkijken van opnames heb ik geen andere optie paraat. @Enterprise heb jij nog tips of ideeën hiervoor?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Hans, welkom op het forum. Wat betreft de opnames heb ik geen nieuws met betrekking tot de mogelijkheid om de opnames in HD via je PC terug te kijken. Daar is nog niets over bekend. Wat betreft het terugkijken van opnames heb ik geen andere optie paraat. @Enterprise heb jij nog tips of ideeën hiervoor?
Reputatie 8
Badge +10
[...]
Wat betreft het terugkijken van opnames heb ik geen andere optie paraat. @Enterprise heb jij nog tips of ideeën hiervoor?

Nee, het is vooralsnog zoals het is, tenzij de technische staf van Telfort nog met een konijn uit de hoge hoed komt..! ;)
iTV-online is wel continue in ontwikkeling dus het zou me niet verbazen...
Oké bedankt. Afwachten dan maar.

Reageer