beantwoord

Kan ik de HD zenders op het begin krijgen?

• 6 september 2017
  • 4 reacties
  • 239 keer bekeken

Is de zender volgorde naar eigen inzicht aan te passen, en kan bijv Ned.1 HD onder de knop 1 gezet worden in plaats van de "gewone" Ned.1?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 7 september 2017, 14:26

Hoi Smutsel, een goede vraag! In deze reactie geef ik een tijdsindicatie door. We doen ons best om alle klanten voor het einde van dit jaar naar HD op 1 te krijgen.

@jimny dankje!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Momenteel is men bij Telfort gefaseerd bezig om de HD zenders vanaf kanaal 1 te plaatsen, wanneer dat bij jou gebeurt is bij niemand bekend, wat je wel kunt doen is om een eigen zenderlijst aan te maken in je ontvanger
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Smutsel, een goede vraag! In deze reactie geef ik een tijdsindicatie door. We doen ons best om alle klanten voor het einde van dit jaar naar HD op 1 te krijgen.

@jimny dankje!
Is de zender volgorde naar eigen inzicht aan te passen, en kan bijv Ned.1 HD onder de knop 1 gezet worden in plaats van de "gewone" Ned.1?
Dank jullie wel
Reputatie 2
Badge
Dank jullie wel

Overigens is het dan wel zo dat de reguliere '700 reeks' HD zenders tegen het eind van het jaar op 1 komen. Helaas niet de betere Glas HD zenders die blijven helaas nog steeds in de 600 reeks beschikbaar voor de glasvezel klanten. Het is dus een beetje een halve maatregel voor de glasvezel klanten.

Reageer