vraag

Kan geen opnames meer bekijken: beeld blijft zwart

• 4 februari 2013
  • 5 reacties
  • 1959 keer bekeken

Badge
De afgelopen maand kan ik bijna geen enkele opname meer bekijken. Wanneer ik de opname selecteer om af te spelen blijft het beeld zwart. De tijdsindicatie lijkt ook niet te kloppen en vooruitspoelen geeft dus ook geen resultaat.

Ik heb de software al verwijderd van de ontvanger en maar dat heeft geen verandering gebracht. Wij maken dagelijks gebruik van de opname-functie en dit is dus een behoorlijk gemis.

In dit bijv. dit topic wordt exact hetzelfde probleem beschreven: https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/opnames-niet-kunnen-bekijken-31267/

Aanvullende informatie:

Model: Motorola VIP1963
RBL Versie 2.7
Firmware Versie: 3.11.2

Kan ik nog iets proberen om dit probleem op te lossen?

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Joepsel,

Dat is erg vervelend!

Heeft de decoder al een herstart gehad?

Henk
Badge
Sorry voor de late reactie. Herstarten helpt ook niet. Op dit moment is het opnemen dus compleet onbruikbaar voor ons. Hoe kunnen we dit oplossen?
Badge
@Joepsel,

Dat is erg vervelend!

Heeft de decoder al een herstart gehad?

Henk

Helaas heb ik geen reactie meer mogen ontvangen. Opnemen is dus nog steeds compleet onbruikbaar. Hoe kunnen we dit oplossen?
Reputatie 4
Badge +3
@Joepsel,

Ik heb de televisie een zetje gegeven, in de loop van de dag zou het opnemen weer moeten werken, ik lees graag van je of de problemen zijn opgelost.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk
Reputatie 1
Had zelfde probleem.
Wat ik heb gedaan met begeleiding van de klantenservice van Telfort is het volgende:

• 30 sec. geen spanning op Motorola VIP1963
  • spanning er op en direct op de menu knop drukken
  • verschijnt menu
  • kies systeem
  • kies terugzetten naar fabrieksinstellingen
  • kies verwijderen software
  • proces kan 15 minuten duren
  • ook modem Telfort ZyXEL P-2812HNU-F1 gerest (reset gaatje zit achterin; indrukken tot power lampje gaat branden; is ongeveer 20 sec)

Probleem bij mij opgelost

Reageer