beantwoord

Kan geen fullscreen (i)TV kiijken met Google Chrome of Firefox

  • 11 mei 2019
  • 56 reacties
  • 1845 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
TV kijken kan wel via de browser, maar zodra ik fullscreen ga word de stream gesloten na 2 a 3 seconden en zie ik een grijse pagina ((achtergrond kleur van de website) en moet dan de site refreshen en het nog een keer proberen. Soms doet hij het wel na een aantal pogingen.

Chrome versie: 74.0.3729.131 (Official Build) (64-bit)
Firefox versie: 66.0.3 (64-bits)
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 juni 2019, 13:46

Ik heb nog even weer contact gehad met de specialist. Er leken inderdaad wat issues te zijn geweest met het kijken van fullscreen. Deze zijn inmiddels weer opgelost zoals jullie zelf ook aangeven. Mocht er weer iets zijn, dan horen wij dat graag.
Bekijk reactie

56 reacties

Reputatie 8
Met een draadloze computer??
Misschien is je WiFi signaal niet sterk genoeg om ful screen te streamen?
Reputatie 8
Badge +12
Ho @Alex, wat gek dat je niet full screen kan kijken via ITV Online. Dan wordt het scherm dus grijs. Zonder enige foutmelding of dergelijke? Heb je het ook geprobeerd na het verwijderen van de cookies? en werkt het in Edge wel?

En heb je naar de WiFi gekeken zoals Babylonia aangeeft? Of heb je het probleem ook als je kijkt via een computer die aangesloten is met een kabel?
Reputatie 1
Badge +1
Ik krijg geen foutmeldingen, Edge nog niet getest (zal vanmiddag ff kijken als ik thuis ben), en het is een bekabelde PC...
Reputatie 8
Cache leegmaken van browsers.
Reputatie 1
Badge +1
Ook Edge heeft dit probleem bij mij.. Cache leegmaken heeft niets geholpen.
Gekke gedachte heeft de scherminstelling effect de beeldresolutie bedoel ik.

En heeft de beeldadapter de meest recente updates?
Reputatie 1
Badge +1
Yep laatste NVidia drivers, snap ook niet waarom elke browser hetzelfde probleem heeft, ik heb wel 2 schermen...

Windows 10 Pro
Reputatie 8
Dat is misschien het probleem met de wijze waarop het beeld met internet-TV wordt weergegeven.
Probeer eens één scherm.
Reputatie 1
Badge +1
Lijkt goed te gaan met 1 scherm met Chrome, zal FF en Edge ook eens proberen.

EDIT: Nog steeds hetzelfde probleem met 1 scherm... Chrome...
Reputatie 8
Badge +12
Begrijp ik nu dat het met 1 scherm alleen op Chrome mis gaat? Via Firefox en Edge werkt het wel in Fullscreen op 1 scherm?
Reputatie 1
Badge +1
Nee, Edge en Firefox hebben hetzelfde probleem met 1 scherm als Chrome.
Wat voor schermen zijn dit uhd modellen?
Met fullscreen uit het starttopic bedoelde je full screen op 1 scherm of uitgestrekt op beide schermen?

Aanvulling

Met een 2 schermen setup waarvan 1 normale monitor de andere een HD tv
Gebruikmakend van Win10 home dezelfde versie van de chrome browser als de vraagsteller kan ik zowel met gekloond beeld als uitgebreid scherm volledig beeld zien.
Reputatie 1
Badge +1
Schermen zijn: Samsung SyncMaster P2370 (60 Hz) en AOC G2590FX (144 Hz). Beide zijn Full HD schermen.

Met fullscreen bedoel ik fullscreen op 1 scherm. Heb met een scherm alleen de AOC getest.
Reputatie 1
Badge +1
Gebruikmakend van Win10 home dezelfde versie van de chrome browser als de vraagsteller kan ik zowel met gekloond beeld als uitgebreid scherm volledig beeld zien.

Het vreemde is dat het soms wel werkt en de fullscreen niet sluit, moet dan wel 3x (of vaker) de site refreshen en de zender aanzetten, heel vervelend.
Reputatie 1
Badge +1
Hier met Edge zonder plugins en add-ons.
Dat stopt wel heel abrupt dat is elke keer zo plots. Ik heb bij mij met diverse resolutie instellingen gekeken of ik dit kan reproduceren maar hier loopt alles goed door. Dat is dan echt iets van win10 pro.
Reputatie 8
Badge +12
Bedankt voor het filmpje en de duidelijke uitleg. Ik durf zo niet te verklaren waardoor het komt. Dit omdat het in alle drie de browsers zo is. En ook omdat Galdor68 het niet kan reproduceren. Wat ik nu gedaan heb ik navraag gedaan bij de ITV Online specialist. Hopelijk komt daar duidelijkheid uit. Ik hoop deze week nog bij je terug te kunnen komen.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Alex, helaas heb ik nog geen reactie mogen ontvangen. Ik ben er nogmaals achteraan gegaan. Hopelijk snel meer duidelijkheid.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Alex, ik heb een reactie mogen ontvangen. Helaas heb ik geen goed nieuws. De specialisten hebben er naar gekeken. Ze hebben op verschillende computers met verschillende browsers geprobeerd het probleem te reproduceren. Dit is echter op geen enkele manier gelukt. Elke keer bleef het gewoon werken. Daarbij is het ook iets wat ze nog niet eerder gemeld hebben gekregen. Je lijkt echt de enige. Ze hebben dus geen idee. Vermoeden is dat het toch ergens op jouw pc veroorzaakt wordt. 😞
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb inmiddels Windows 10 geupdate naar versie 1903, hopelijk is het hiermee opgelost, maar ik houd jullie op de hoogte... Vreemde is dat het in alle 3 de browsers (geweest) is!
Reputatie 8
Badge +12
Ja het is ook vreemd. Ik ben in ieder geval benieuwd of de Windows update voor verbetering zorgt. Ik hoop het.
Reputatie 1
Hij is toch echt niet alleen. Ik heb exact hetzelfde probleem als in dat youtube filmpje. Heel af en toe lijkt het te werken als je even wacht met full-screen. Ook hier alle drivers geüpdatet (ook nvidia net zoals Alex) en Windows 10 (64bit) heeft de mei update gehad. Dit probleem heb ik op een HP Pavilion 17-ab354nd (i7 7700hq, 1050ti) Chrome 74.0.3729.169 64bit
Reputatie 1
Badge +1
Ja het is ook vreemd. Ik ben in ieder geval benieuwd of de Windows update voor verbetering zorgt. Ik hoop het.
Helaas niet!
Ik lees net een soortgelijk bericht over een mac op het KPN forum daarbij was een herstart genoeg.
Reputatie 8
Badge +12
Hij is toch echt niet alleen. Ik heb exact hetzelfde probleem als in dat youtube filmpje. Heel af en toe lijkt het te werken als je even wacht met full-screen. Ook hier alle drivers geüpdatet (ook nvidia net zoals Alex) en Windows 10 (64bit) heeft de mei update gehad. Dit probleem heb ik op een HP Pavilion 17-ab354nd (i7 7700hq, 1050ti) Chrome 74.0.3729.169 64bit

Dus exact hetzelfde? Dat is jammer. Tot op heden hebben de specialisten het nog niet kunnen reproduceren. Maar je hebt alles netjes meegestuurd. Hopelijk is er een gelijke opstelling waar ze het nogmaals op kunnen testen. Ik heb ze dus weer op de hoogte gebracht.

Ja het is ook vreemd. Ik ben in ieder geval benieuwd of de Windows update voor verbetering zorgt. Ik hoop het.Helaas niet!


Dat is jammer, die kunnen we in ieder geval wel weer afvinken op het lijstje waar het niet aan ligt.

Reageer