beantwoord

Kan geen fullscreen (i)TV kiijken met Google Chrome of Firefox

• 11 mei 2019
  • 56 reacties
  • 1862 keer bekeken

Toon het eerste bericht

56 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Nog steeds dus. @Alex & @Bert R 😞 Ik zie ook nog een melding dat het vaker voorkomt en dat ze nog graag voorbeelden willen. Ik wil jullie cases dan graag doorsturen.

Ik begrijp dat jullie beide testen in Chrome en IE. Welke versies exact van de browsers?
En hebben jullie recent nog iets geïnstalleerd waarvan je denkt dit zou er mee te maken kunnen hebben?
Reputatie 1
Badge +1
Nog steeds dus. @Alex & @Bert R 😞 Ik zie ook nog een melding dat het vaker voorkomt en dat ze nog graag voorbeelden willen. Ik wil jullie cases dan graag doorsturen.

Ik begrijp dat jullie beide testen in Chrome en IE. Welke versies exact van de browsers?
En hebben jullie recent nog iets geïnstalleerd waarvan je denkt dit zou er mee te maken kunnen hebben?

Google Chrome Version 75.0.3770.80 (Official Build) (64-bit)
Mozilla Firefox 67.0.2 (64-bits)

Microsoft Edge 44.18362.1.0
Microsoft EdgeHTML 18.18362

Ik heb vandaag in Google Chrome Hardware versnelling uitgeschakeld, kijken of dit verandering geeft...

Verder heb ik geen software die met de zich met de browser bemoeid (Google Chrome heeft wat plugins, maar Edge en Firefox zijn vanilla).
Reputatie 1
de browserversies die ik gebruik zijn:

google chrome Versie 74.0.3729.169 (Officiële build) (64-bits)

edge Version 76.0.176.1 (Official build) dev (64-bit)

er is geen extrasoftware geinstalleerd die de werking de browser zou kunnen verstoren.

Ik heb de beeldscherminstellingen in de app wel op het hoogste gezet, tot nu toe nog maar 1x een zwart scherm tegen over 3 (hiermee sluit ik uit dat het aan de data overdracht ligt)
Reputatie 8
Badge +12
Bedankt heren, ik heb het doorgegeven voor verder onderzoek.
Reputatie 1
Badge +1
Sinds ik hardware versnelling heb uitgeschakeld is het nog niet gecrashed... Fingers crossed 🙂
Reputatie 8
Badge +12
Hopelijk blijft dat zo inderdaad. Het onderzoek loopt in ieder geval nog.

Reageer